خبرگزاری کار ایران

بازیکنان خارجی تفاوت فنی دو تیم بود؛

اولویرا: هدف ما صعود به مرحله بعد است / نظم و هماهنگی را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۶۷

تیم تراکتورسازی هم با هدف صعود به مرحله بعد در این مسابقات به میدان می‌رود اما ما تیمی بسته‌ایم که با دیگر تیم‌های گروه تفاوت زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ایران با اشاره به اینکه کیفیت بازیکنان خارجی تفاوت اصلی بین عملکرد دو تیم تراکتورسازی و العین امارات است، گفت: هدف‌مان صعود به مرحله بعد است و برای رسیدن به این هدف باید در بازی‌های آینده بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، تونی اولویرا پس از تساوی تیمش برابر العین امارات سه‌شنبه شب در نشست خبری، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما امروز با انگیزه بالا بازی را شروع کردیم و آغاز خوبی داشتیم و در دقیقه ۲۰ به گل رسیدیم. البته باز هم می‌گویم تفاوت‌های دو تیم از ابتدای بازی مشخص بود زیرا بازیکنان خارجی دو تیم از نظر کیفیت فنی تفاوت‌های بسیاری دارند. حتی عبدالرحمان‌ها اصلیتی یمنی دارند و آنها را نیز باید بازیکن خارجی العین دانست.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست خیلی خوب بازی کردیم و من از عملکرد شاگردانم در آن نیمه راضی هستم. ریتم بازی در ۴۵ دقیقه اول دست ما بود و از جناحین به خصوص از سمت چپ موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما در نیمه دوم و به خصوص در ۱۵ دقیقه اول نظم و هماهنگی تیم ما از بین رفت و همه بازیکنان به فکر دور کردن توپ از خود بودند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه تاکید کرد: در دقایق ابتدایی نیمه دوم در گردش توپ مقداری مشکل داشتیم و همین موضوع باعثشد تیم العین دو مرتبه به گل برسند.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش در ۱۵ دقیقه پایانی بازی به خود آمده و توانستند عملکرد خوبی را ارائه کنند، ادامه داد: در این بازی نوع بازی نفرات العین برای من تعجبی نداشت. آنها به خوبی توپ را انتقال می‌داند و عملکرد دفاعی مناسبی داشتند. در این شرایط آنها در نیمه نخست موقعیت گلزنی نداشتند اما در نقطه مقابل ما فرصت‌های خوبی داشتیم، بخصوص دو موقعیتی که کریم انصاریفرد در لحظات پایانی نیمه اول از دست داد.

اولویرا در ادامه خاطرنشان کرد: باید بگویم بدترین زمان این مسابقه ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم بود و بدترین نکته این دیدار این بود که فرشاد احمدزاده و مهدی کیانی را به دلیل دو اخطاره شدن برای بازی بعدی از دست دادیم.

وی در مورد شانس صعود به مرحله بعدی تصریح کرد: رقابتها بسیار مهم و معتبر است و تیم تراکتورسازی هم با هدف صعود به مرحله بعد در این مسابقات به میدان می‌رود اما ما تیمی بسته‌ایم که با دیگر تیم‌های گروه تفاوت زیادی دارد و باید این تفاوت‌ها را درک کنیم. هرچند برای صعود به مرحله بعدی باید در بازی‌های آینده تلاش بیشتری انجام دهیم.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و العین امارات از گروه سوم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز