خبرگزاری کار ایران

۳ بازیکن اصلی‌ام را ندارم؛

تارتار: فوتبال پاک را به نمایش می‌گذاریم / در گسترش می‌مانم

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۱۷

شاید این بازی برای ما خیلی حساس نباشد، اما می خواهیم حقانیت فوتبال خودمان و فوتبال پاک آذربایجان را با ارائه بازی جوانمردانه نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه می خواهیم مقابل نفت فوتبال پاک آذربایجان را به نمایش بگذاریم، گفت: می خواهیم با ارائه بازی جوانمردانه تاثیر منفی بر سرنوشت تیمی که مستحق قهرمانی است نداشته باشیم.

به گزارش ایلنا، مهدی تاتار در نشست خبری قبل از دیدار روز یکشنبه تیمش برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: این بازی حساسیت زیادی برای تیم نفت دارد که جزء مدعیان اصلی قهرمانی و کسب سهمیه آسیاست.

وی افزود: شاید این بازی برای ما خیلی حساس نباشد، اما می خواهیم حقانیت فوتبال خودمان و فوتبال پاک آذربایجان را با ارائه بازی جوانمردانه نشان دهیم تا تاثیر منفی در تعیین تکلیف تیمی که مستحق قهرمانی است نداشته باشیم.

مهدی تارتار در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: متاسفانه سعید مهدی پور و مهرداد ذبیحی را به دلیل مصدومیت و همچنین مصطفی اکرامی را به دلیل محرومیت در بازی با نفت در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد نیز به همکاری خود با باشگاه گسترش فولاد ادامه خواهید داد؟ اظهار داشت: صحبت های اولیه در این خصوص انجام شده و توافقات خوبی صورت گرفته است. خودم نیز قلبا دوست دارم به همکاری خود با این باشگاه ادامه دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز