خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و نهم لیگ برتر؛

تساوی تلخ پرسپولیس مقابل راه‌آهن / ‌تیم دایی از کورس خارج شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۱۹

دیدار حساس تیم های پرسپولیس و راه آهن در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن در شرایطی که تا دقایق پایانی با برتری سرخپوشان سپری می‌شد با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ سیزدهم چشم به اتفاقات هفته پایانی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز به قضاوت تورج حق‌وردی در ورزشگاه آزادی آغاز شد، تیم پرسپولیس با ترکیب نیلسون، محسن بنگر، نورمحمدی، قاسم دهنوی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، رضا حقیقی، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری، امید عالیشاه و محمد عباس‌زاده در حضور ۲۰ هزار تماشاگر به میدان رفت.

این دیدار که برای قهرمانی سرخ‌پوشان اهمیت بسزایی داشت از ابتدا با چاشنی احتیاط از سوی شاگردان علی دایی آغاز شد و برخلاف جریان بازی این تیم راه‌آهن بود که به گل رسید. در دقیقه ۱۶ علیپور با یک شوت از زاویه بسته گل راه‌آهن را به ثمر رساند. یک دقیقه بعد محمد عباس‌زاده مهاجم پرسپولیس از روی یک ضربه کاشته از راه دور گل مساوی را به ثمر رساند تا امیدهای پرسپولیس برای پیروزی زنده شود. در ادامه پرسپولیس حملات زیادی روی دروازه حریف انجام داد که نتوانست به گل برسد. در دقیقه ۲۲ ضربه سر عباس زاده با اختلاف کمی از کنار دروازه راه آهن به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۶ نیز یک موقعیت خوب گلزنی نصیب امید عالیشاه شد که شوت این بازیکن هم با اختلاف کمی به بیرون رفت. ویکروم از راه آهن تنها بازیکن اخطاری نیمه اول این دیدار بود.

در نیمه دوم هم باز پرسپولیس هجومی بازی را آغاز کرد و در دقیقه ۶۲ امید عالیشاه توانست با ضربه سر توپ ارسالی پیام صادقیان را تبدیل به گل دوم پرسپولیس بکند. در دقیقه ۷۴ ویکروم یک ضربه کاشته زد که شوت او به تیرک دروازه پرسپولیس خورد بعد از این ضربه کاشته ویکروم هم تعویض شد.

سرخ‌پوشان که نیاز به تفاضل گل بهتری داشتند در دقایق پایانی هم بر شدت حملات‌شان افزودند در دقایق ۸۱ و ۸۲ دو فرصت گلزنی را محسن مسلمان برای پرسپولیس از دست داد.

در دقیقه ۸۸ علیرضا عظیمی با یک ضربه آرام در میان مدافعین پرسپولیس گل مساوی راه‌آهن را به ثمر رساند تا امیدهای پرسپولیس برای قهرمانی در آخرین دقایق به حداقل برسد.

با این نتیجه پرسپولیس ۵۲ امتیازی شد و به رده چهارم سقوط کرد تا به این ترتیب از کورس قهرمانی خارج شود و منتظر اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر بماند. راه‌آهن هم ۳۲ امتیازی شد. تورج حق‌وردی داور مسابقه به ویکروم از راه‌آهن و حاتمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

نتایج کامل دیدارهای عصر امروز به این شرح است:

فولاد خوزستان(صفر) - استقلال تهران(یک)
گل: آرش برهانی(۲۳)

ملوان بندرانزلی(۲) - سپاهان اصفهان(۳)

گل‌ها: ون‌دیک(۳۵) و محرم نویدکیا(۵۶) و هادی عقیلی(۹۰) برای سپاهان و دغاغله(۴۳) و صمدی(۶۳) برای ملوان

تراکتورسازی تبریز(یک) - استقلال خوزستان(صفر)

گل: کریم انصاری‌فرد(۱۴)

نفت تهران(۴) - گسترش فولاد تبریز(یک)

گل‌ها: رسول نویدکیا(۲۷ و ۵۳) و وریا غفوری(۳۵ پنالتی) و علی قربانی(۷۸) و فردین عابدینی(۸۶) برای گسترش

پرسپولیس(۲) - راه‌آهن سورینت(۲)

گل‌ها: عباس‌زاده(۱۸) و امید عالیشاه(۶۲) برای پرسپولیس و محمد علیپور(۱۶) و علیرضا عظیمی(۸۹) برای را‌ه‌آهن

ذوب‌آهن اصفهان(۲) - داماش گیلان(یک)

گل‌: مهدی رجب‌زاده(۳ و ۵۴) برای ذوب‌آهن و امین متوسل‌زاده(۶۴) برای داماش

مس کرمان(صفر) - صبای قم(صفر)

سایپای البرز(صفر) - فجرسپاسی شیراز(صفر)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز