خبرگزاری کار ایران

دوست دارم سرباز استقلال باشم؛

قلعه نویی: فولاد هم می توانست برنده باشد / حق ما کسر یک امتیاز نبود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۳۴

آنها دلاورانه بازی کردند و به یک پیروزی با ارزش دست یافتند من صراحتا می‌گویم فولاد هم می‌توانست پیروز این میدان باشد اما ما با تدبیر و هوشیاری کامل بازیکنانمان به این پیروزی دست یافتیم.

سرمربی استقلال گفت: امروز فولاد هم می توانست برنده مسابقه باشد اما بازیکنان استقلال غیرت به خرج دادند و از همه آنها تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر فولاد درباره این دیدار گفت: از هیات مدیره و از شخص فتح‌الله‌زاده تشکر می‌کنم که در این دو هفته یار و یاور تیم بود. به فوتبال ایران بخاطر حضور این تماشاگر تبریک می‌گویم، فولادی‌ها بازی خوبی را ارائه دادند. به مردم خوزستان و مدیران فولاد و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی افزود: آنها دلاورانه بازی کردند و به یک پیروزی با ارزش دست یافتند من صراحتا می‌گویم فولاد هم می‌توانست پیروز این میدان باشد اما ما با تدبیر و هوشیاری کامل بازیکنانمان به این پیروزی دست یافتیم. آرش برهانی این بود که امروز او را در میدان دیدیم. حق ما نبود که آن امتیاز را از استقلال کم کنند. زیرا آن امتیاز می‌توانست ما را به قهرمانی نزدیک کند.

وی ادامه داد: ما امروز موفق شدیم ارتباط فنی بهترین هافبک فوتبال ایران که کاپیتان فولاد بود را در میانه میدان قطع کنیم و به خواسته خود برسیم. اهواز خانه استقلال است و واقعا این بهترین حرفی است که می‌توانم به اهوازی‌ها لقب بدهم. بازهم صراحتا می‌گویم من از نوع بازی فولاد لذت می‌برم و خوشحالم امروز با این پیروزی به جدول مدعیان برگشتیم و همه چیز را به لطف خدا واگذار می‌کنم. اگر قهرمان شویم خدا را شکر می‌کنم.

او در پاسخ این سوال که آیا سال بعد در استقلال می‌ماند یا نه، اظهار کرد: در مورد ماندن یا رفتنم از استقلال فقط می‌گویم من دوست دارم همچنان سرباز استقلال تهران باشم و قراردادهای بسیار کلانی را به خاطر استقلال رد کردم و برای این تیم هرگز کم نگذاشتم. این توان من است و بیشتر از این توان ندارم. بازیکنان استقلال ثابت کرده‌اند بی غیرت نیستند و در دو هفته اخیر بهترین نتایج را کسب کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز