خبرگزاری کار ایران

راه قانونی برای لغو حکم وجود ندارد؛

حسن زاده: رأی کسر امتیاز از تیم‌های لیگ برتری‌ لغو نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۴۳

تیم‌ها می‌توانند تقاضای تجدیدنظر کنند، ولی پاسخ ما این است که رای قانونی صادر شده و کمیته‌ استیناف نیز آن را تایید کرده است.

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: امتیاز کسر شده از تیم‌های لیگ برتری قطعی است و لغو نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حسن‌زاده خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ نامه رسمی از طرف مقامات فدراسیون فوتبال به ما ابلاغ نشده و مطمئن باشید کسر امتیاز قطعی خواهد بود و تردیدی در آن وجود ندارد.

وی با بیان این‌که در این میان تیم‌ها حق اعتراض دارند، تصریح کرد: تیم‌ها می‌توانند تقاضای تجدیدنظر کنند، ولی پاسخ ما این است که رای قانونی صادر شده و کمیته‌ استیناف نیز آن را تایید کرده است.

رییس کمیته‌ انضباطی افزود: حتی اگر چنین نامه‌ای به فدراسیون رسیده باشد، ابتدا باید به ما ابلاغ شود. بدون استناد به قانون هیچ کاری را نمی‌توان انجام داد. بحثکسر امتیاز نیز کاملا قاطعانه صورت گرفته و اگر قرار بر بررسی مجدد باشد، باید محترمانه و در چارچوب قانون صورت پذیرد.

حسن‌زاده اضافه کرد: احکام صادر شده کاملا معتبر است. به نظرم راه قانونی برای لغو این احکام وجود ندارد و من نیز دقیقا از آنچه که به دست مقامات رسیده کاملا خبر ندارم.

رئیس فراکسیون ورزشی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار لغو امتیاز کسر شده از تیم‌های لیگ برتری فوتبال شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز