خبرگزاری کار ایران

ای‌کاش حرف آن ۲ میلیارد مطرح نمی‌شد؛

پنجعلی: بخت قهرمانی پرسپولیس کمتر شده / روی قواعد نانوشته شانس داریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۵۴

محسن مسلمان حرف جالبی زد. او می‌گفت: من پولم را از باشگاه ذوب‌آهن می‌گیرم چون قرضی به پرسپولیس آمدم و نمی‌دانم حکمت این رقمی که اعلام شده چیست؟

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد بچه ها برای کسب پیروزی در آخرین بازی لیگ برتر مصمم هستند، اما ای کاش حالا که قرار بود اصلاً پولی پرداخت نشود صحبتش مطرح نمی شد.

به گزارش ایلنا، محمد پنجعلی افزود: در این مدت اتفاقات گوناگونی روی داده که هیچ‌کس انتظارش را نداشت. به نظرم بچه‌ها از نظر اخلاقی امتحان خود را به خوبی پس دادند، حالا اگر در بازی با راه آهن نتیجه نگرفتند، حق‌شان غیر از این بود. بچه‌ها با وجود تمام مشکلات مالی نه تنها میدان را خالی نکردند، بلکه با تمام وجود بازی کردند. بعد از بازی با داماش هم بهترین شرایط ایجاد شد، اما ای کاش این ۲ میلیارد تومان که به نظر می‌رسد از ابتدا هم قرار نبود پرداخت شود از اول هم مطرح نمی‌شد. البته بچه‌ها با وجود این مسائل مصمم به بازی با راه آهن رفتند، اما این هم یک واقعیت است که وقتی تمرکز و آرامش بازیکن برهم بریزد احتمال بروز خطا و اشتباه بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: در بازی با راه آهن هرچند کیفیت بازی می‌توانست بیشتر هم باشد اما به ویژه در نیمه دوم موقعیت‌های گل خوبی داشتیم که از دست رفت، اما آنچه مسلم است ایجاد همان موقعیت‌ها اراده بازیکنان برای کسب پیروزی را نشان می‌داد.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: در آستانه بازی با استقلال خوزستان هم شاهد حوادثجدیدی بودیم، اما آنچه من در بچه‌ها دیدم مصمم بودن برای کسب پیروزی در این بازی است. بخت ما برای قهرمانی کمتر شده اما روی قواعد نانوشته فوتبال شانس داریم و می‌خواهیم حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

پنجعلی در پایان با اشاره به فهرستی که منتشر شد، به سایت باشگاه تصریح کرد: حرف و حدیثدرباره این فهرست بسیار است. چه درباره دلیل و نحوه انتشار آن و چه ارقامی که در آن آمده و در موارد متعدد درست نیست. به عنوان مثال من یک ریال دریافتی نداشتم، ولی برای من رقمی منظور شده بود. تعدادی از بچه‌ها هم به من مراجعه کردند. مثلاً محسن مسلمان حرف جالبی زد. او می‌گفت " من پولم را از باشگاه ذوب‌آهن می‌گیرم چون قرضی به پرسپولیس آمدم و نمی‌دانم حکمت این رقمی که اعلام شده چیست؟ "

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز