خبرگزاری کار ایران

تغییر زمان بازی ها به ساعت ۱۹ روز جمعه

برگزاری همزمان دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر

کد خبر : ۱۵۸۴۵۳

براساس اعلام مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال که نامه آن به روسای هیأت‌های فوتبال سراسر کشور ارسال شده، تمامی دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر به صورت همزمان برگزار می شود.

زمان دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۹ روز پنجشنبه هفته جاری و به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس اعلام مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال که نامه آن به روسای هیأت‌های فوتبال سراسر کشور ارسال شده، تمامی دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر به صورت همزمان برگزار می شود.

در این نامه آمده: " با توجه به شرایط حاکم بر جدول مسابقات و نزدیکی امتیازات تیم‌ها در قعر و صدر جدول، مقرر گردیده کلیه دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر در روز ۲۲ فروردین ماه به طور همزمان برگزار شود و در زمینه‌های مختلف و مرتبط تمهیدات و پیش‌بینی لازم به عمل آید. " همچنین مقرر شده بازی ها به جای ساعت ۱۷:۳۰ در ساعت ۱۹ همان روز برگزار شود.

خبر دیگر از سازمان لیگ این که دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان که قرار بود روز جمعه ۲۲ فروردین‌ماه در ورزشگاه اختصاصی گسترش برگزار شود، در ساعت ۱۹ همان روز و در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد و خبر سوم، کمیته انضباطی فدراسیون اسامی ناظران انضباطی در دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر را به این شرح اعلام کرد:

عنایت اله دهمیانی: بازی راه آهن و ذوب آهن اصفهان

حسین عبداللهی: بازی استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز

عباس روغنی: گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز