خبرگزاری کار ایران

فولاد شایسته قهرمانی بود؛

قلعه نویی: مقصر ناکامی استقلال من بودم / حیف است فتح الله زاده برود!

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۹۳

مقصر نتایج این فصل من بودم نه بازیکنان و مدیرعامل. اگر هم ضعفی بوده از من بوده است. ما می‌توانستیم امسال حداقل در رتبه دوم قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه تیمش می‌توانست حداقل به عنوان دوم مسابقات لیگ برتر برسد، گفت: مقصر نتایج این فصل از مسابقات استقلال من بودم نه مدیرعامل و بازیکنان.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی پس از شکست ۳ بر یک تیم فوتبال استقلال برابر تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: من به مردم به خاطر نتیجه بازی آخر یک عذرخواهی بدهکارم. در سه روز گذشته به بازیکنانم گفته بودم که فکرشان جای دیگر نباشد و فقط به بازی تراکتورسازی فکر کنند. ما امروز اصلا خوب بازی نکردیم. البته قبل از گل خوردن ما بازی متعادل بود ولی در نیمه دوم گلی که دریافت کردیم شرایطمان را به هم زد.

وی با اشاره به قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر تاکید کرد: باید به تیم شایسته فولاد هم تبریک بگویم. آنها واقعا شایسته قهرمانی بودند. البته اگر ما هم تراکتورسازی را می‌بردیم رتبه بهتری به دست می‌آوردیم.

قلعه نویی با خودداری از صحبت درباره ارزیابی از لیگ سیزدهم، یادآور شد: اجازه بدهید ۲۴ ساعت از بازی امروز بگذرد تا بعد مسابقات را ارزیابی کنیم. البته باید از سازمان لیگ به خاطر زحماتی که کشید تشکر کرد. هرچند بعضی از هفته‌ها به شدت فشرده بود. ضمن اینکه کیفیت پایین زمین‌ها هم روی مسابقات تاثیر منفی داشت.

سرمربی استقلال در واکنش به اینکه علی فتح الله زاده گفته بود " قلعه نویی در استقلال می‌ماند ولی او از استقلال جدا می‌شود "، پاسخ روشنی نداد. قلعه نویی در این باره گفت: فتح الله زاده مدیر زحمت کشی است. من برای صحبت در این مورد شرایط خوبی ندارم. من دفعه دوم با فتح الله زاده به استقلال آمدم و اگر قرار بر رفتن هم باشد، باید جوری تصمیم بگیریم تا تصمیم خوبی باشد! حیف است فتح الله زاده از بدنه باشگاه استقلال جدا شود. او جام‌های زیادی با استقلال آورده است.

قلعه نویی همچنین تاکید کرد: مقصر نتایج این فصل من بودم نه بازیکنان و مدیرعامل. اگر هم ضعفی بوده از من بوده است. ما می‌توانستیم امسال حداقل در رتبه دوم قرار بگیریم.

وی در پایان گفت: خدمت کردن به مردم لیاقت می‌خواهد. به هر حال اگر لیاقت داشته باشم به مردم خدمت می‌کنم. اجازه بدهید این دو بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا هم تمام شود تا در موقع مناسب درباره این مسائل صحبت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز