خبرگزاری کار ایران

برای فصل بعد تصمیم نگرفتم؛

انصاریفرد: همه بازیکنان در آقای گلی من سهم دارند / مسئولان تراکتور ما را تنها گذاشتند!

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۹۵

فکر نمی کردیم مسئولان تراکتور اینچنین ما را تنها بگذارند. از آنها انتظار بیشتری داشتم اما متاسفانه انگار قهرمانی در جام حذفی تمام آرزوهای آنها را کامل کرد.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ابراز خوشحالی از اینکه عنوان آقای گل لیگ سیزدهم را به خود اختصاص داده است گفت: برای فصل آینده هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام.

به گزارش ایلنا، کریم انصاریفرد در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی با بیان این مطلب افزود: دیدار بسیار سنگین و حساسی را پشت سر گذاشتیم. هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی بودند. خصوصا استقلال که به دنبال جایگاه بالاتر از جایگاه فعلی اش بود.

انصاریفرد با اظهار رضایت از بازی تیمش گفت: بازیکنان ما بازی خوبی را انجام دادند و از این که با همکاری آنها توانستم در این فصل آقای گل شوم بسیار خوشحالم.

مهاجم تیم تراکتورسازی با اظهار گله از مسئولان این باشگاه گفت: فکر نمی کردیم اینچنین ما را تنها بگذارند. از آنها انتظار بیشتری داشتم اما متاسفانه انگار قهرمانی در جام حذفی تمام آرزوهای آنها را کامل کرد.

انصاری فر در پایان اظهار داشت: در این که فصل آینده در تراکتورسازی بمانم هنوز تصمیم نگرفتم و باید با تامل و تفکر بیشتری برای آینده ام تصمیم گیری کنم.

کریم انصاریفرد با پنالتی که مقابل استقلال به ثمر رساند با ۱۴ گل زده عنوان آقای گلی لیگ سزدهم را به خود اختصاص داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز