خبرگزاری کار ایران

هدف من ماندن تیم در لیگ برتر بود

کریمی: تصمیمی برای ماندن در ذوب‌آهن نگرفته‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۲۹

خوشبختانه تعطیلی لیگ کمک کرد بتوانیم تیم را از نظر روحی و جسمی به سطح بالایی برسانیم. کار دشواری داشتیم که خوشبختانه موفق شدیم تیم را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شرایط ذوب‌آهن واقعا دشوار بود و فقط به خاطر دوستی دیرینه‌ای که با بعضی از اعضای هیات مدیره این باشگاه داشتم هدایت تیم را بر عهده گرفتم.

به گزارش ایلنا، فیروز کریمی با اشاره به بقای این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه تعطیلی لیگ کمک کرد بتوانیم تیم را از نظر روحی و جسمی به سطح بالایی برسانیم. کار دشواری داشتیم که خوشبختانه موفق شدیم تیم را حفظ کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه درباره حضورش در اصفهان و باشگاه ذوب آهن نیز متذکرشد: فقط به خاطر دوستی دیرینه‌ای که با بعضی از اعضای هیات مدیره این باشگاه داشتم هدایت تیم را بر عهده گرفتم. من بقای تیم را به مردم اصفهان تقدیم می‌کنم. همچنین از زمانی که به اصفهان آمدم با من همکاری خوبی صورت گرفت و معتقدم حضور در لیگ برتر حق این تیم ریشه‌دار و بازیکن‌ساز بود.

کریمی همچنین در مورد ادامه همکاری‌ با ذوب‌آهن نیز گفت: قرارداد من تا پایان لیگ برتر بود، اما باید در مورد عملکردم تصمیم‌گیری شود. هدف ما بقای تیم در لیگ برتر بود و هنوز تصمیمی برای ماندن نگرفته‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز