خبرگزاری کار ایران

یا تیم را به من بسپارد یا حمایت کنند؛

فتح‌الله‌زاده: بعد از لیگ قهرمانان آسیا می‌روم

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۹۴۰

من بارها از مسئولان وزارت ورزش خواستم یا باشگاه را به من بسپارند و یا اینکه از من حمایت کنند. با این شیوه نمی‌توان باشگاهداری کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: روز جمعه انتظار این همه حمایت از هواداران را نداشتیم و به همین جهت بیشتر شرمنده این عزیزان شدیم.

به گزارش ایلنا، علی فتح‌الله‌زاده درخصوص کسب عنوان پنجمی تیم استقلال در لیگ برتر سیزدهم تصریح کرد: در بازی روز جمعه برخی این تصور را داشتند که شاید هواداران به خاطر شکست مقابل تراکتورسازی، به مسئولان باشگاه، مربیان و بازیکنان اعتراض کنند، اما آنها با کمال ادب ما را تشویق کردند و به همین دلیل بیشتر شرمنده محبت‌های تماشاگران خونگرم استقلال شدیم.

وی در ادامه به ادامه مدیریت خود در باشگاه استقلال اشاره کرد و افزود: بنده به طور قطع از استقلال می‌روم. البته فعلا که تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، در خدمت تیم هستم اما بعد از این بازی‌ها از استقلال می‌روم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در مورد آینده این باشگاه اظهار داشت: من بارها از مسئولان وزارت ورزش خواستم یا باشگاه را به من بسپارند و یا اینکه از من حمایت کنند. با این شیوه نمی‌توان باشگاهداری کرد. بنابراین انتظارم از مسئولان وزارت ورزش و دولت این است که یک بار برای همیشه تکلیف استقلال و پرسپولیس را مشخص کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز