خبرگزاری کار ایران

قهرمانی حق پرسپولیس بود؛

رویانیان: تکلیف فتح‌الله‌زاده با خودش روشن نیست / بعید است برود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۰۳

هر باشگاهی آرزوی داشتن یکی از این بازیکنانی را داشت که ما دور هم جمع کردیم و یک مربی قهرمان هم آوردیم ببینید این تیم چقدر محکم بسته شده که با این همه ضرباتی که به آن زدند نایب قهرمان شد.

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس از نایب قهرمانی این تیم در لیگ سیزدهم خوشحال است، اما معتقد است حق پرسپولیس بود با این همه فشار و مشکلات حق سرخ‌پوشان تهرانی بود که جام قهرمانی را به دست آورند.

گفت‌وگوی محمد رویانیان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید.

در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ و کسب سهمیه آسیا توسط علی دایی و شاگردانش صحبت می‌کنید؟

هر چند فولاد شایستگی‌های زیادی داشت، اما انصافاً حق پرسپولیس بود که قهرمانی را به دست آورد. تیمی که بازیکنان و کادر فنی‌اش را این همه زدند، مدیر عامل باشگاهش را بر کنار کردند؛ آن‌قدر ظریف و قدرت داشت که نایب قهرمانی لیگ را به دست آورده و سهمیه آسیا را بگیرد که این مساله نشان دهنده توانمندی بسیار بالای پرسپولیس است و این عنوان را به هواداران، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تبریک می‌گویم.

شما به عنوان کسی که تا نیمه راه در کنار پرسپولیس بودید، در این نایب قهرمانی چقدر سهم داشتید؟

هواداران بهتر می‌دانند من چقدر سهم دارم. من فقط می‌توانم بگویم تیمی که امسال بسته شد و مربی که آورده شده؛ یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر پرسپولیس و یکی از بهترین تیم‌ها لیگ بود و هر باشگاهی آرزوی داشتن یکی از این بازیکنانی را داشت که ما دور هم جمع کردیم و یک مربی قهرمان هم آوردیم. ببینید این تیم چقدر محکم بسته شده که با این همه ضرباتی که به آن زدند نایب قهرمان شد.

هواداران با همین نایب قهرمانی هم خوشحال شدند. خوشحالی هواداران چقدر برای شما مهم بود؟

من که نه صد در صد بلکه هزار درصد دوست داشتم پرسپولیس قهرمان شود. مهمترین بخش برای خوشحالی مردم بود، چون دیده بودم در این ۲ فصل و نیمی که در خدمت پرسپولیس بودم و مشکلاتی داشتیم؛ هواداران از من حمایت کردند. بزرگترین سرمایه من محبت و حمایت هواداران بود و مهمترین آرزوی من قهرمانی پرسپولیس هر چند که نایب قهرمانی هم باعثخوشحالی هواداران شد، اما ای کاش پرسپولیس این جام قهرمانی را به دست می‌آورد تا مردم خوشحال‌تر شوند.

راستی فتح‌الله‌زاده که امسال هیج عنوانی را به دست نیاورده اعلام کرد بعد از بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان از این باشگاه می‌رود. فکر می‌کنید و اقعاً فتح‌الله‌زاده از باشگاه استقلال خواهد رفت؟

من از شکست استقلال خوشحال نیستم، چون نباید از شکست دیگری خوشحال شد. من هم متاسفم استقلال چنین شرایطی را دارد، اما حق به حقدار رسید و مدتی که در پرسپولیس بودم نفهمیدم فتح‌الله‌زاده از استقلال می‌رود یا نه؛ تکلیف فتح‌الله‌زاده با خودش روشن نیست و بعید است که برود.

گفتگو: مهدی نوری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز