خبرگزاری کار ایران

بازیکنانم نشان دادند به هواداران علاقمندند؛

کرانچار: امیدوارم پرواز سپاهان تا نیمه نهایی ادامه یابد / برنامه ریزی تیم ملی غلط است!

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۴۰

سپاهان توانست ترکیب زیبایی از بازیکنان جوان و باتجربه را بوجود آورد و با حمایت تماشاگرانش به پرواز درآید و من امیدوارم این پرواز تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ادامه یابد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل السد قطر از هفته پنجم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا گفت: بازیکنانم در این دیدار نشان دادند که از انگیزه بالایی برخوردارند و به سپاهان و هوادارانش علاقه دارند.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار در کنفرانس خبری این پیروزی را به بازیکنان و هواداران سپاهان تبریک گفت و افزود: بازیکنان سپاهان از دقیقه یک تا ۹۴ دستورات تاکتیکی کادر فنی را به خوبی اجرا کردند.

وی افزود: سازماندهی خوب تیم ما موجب شده بود تا حریف از کار بیافتد و بازیکنان خط میانی ما با بازیسازی خوب خود توانستند برای مهاجمان موقعیت گل بوجود آورند.

سرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان اعتماد بنفس بالای بازیکنان تیمش را از دیگر عوامل پیروزی سپاهان در این دیدار بیان کرد و گفت: سپاهان توانست ترکیب زیبایی از بازیکنان جوان و باتجربه را بوجود آورد و با حمایت تماشاگرانش به پرواز درآید و من امیدوارم این پرواز تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ادامه یابد.

کرانچار با بیان اینکه این پیروزی طراوت را به سپاهان بازگرداند، افزود: سعی می کنیم از شرایط بوجود آمده آمادگی سپاهان را برای دیدار بعدی افزایش دهیم و تا جایی که امکان دارد از این شرایط به سود خود برای صعود به مرحله بعدی مسابقات استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف سپاهان صعود به مرحله بعدی مسابقات و راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا می باشد، اظهار کرد: مطمئن هستم که بازیکنان ما را از دست یابی به این هدف مایوس نمی کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی پرگل تیمش دراین دیدار گفت: ما به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و در جلسه ای که پیش از بازی با بازیکنان خود داشتم به آنها توصیه کردم باید ابتدا به پیروزی سپس به تفاضل گل زده بیشتر فکر کنند زیرا در شرایطی که در هفته پایانی مرحله گروهی امتیاز تیم ها برابر شود، تفاضل گل می تواند به ما کمک کند.

وی درباره وضعیت ملی پوشان این تیم برای شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی نیز گفت: همانگونه که مسوولان بلند پایه باشگاه سپاهان اعلام کردند تا لحظه آخر حضور سپاهان در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا، این تیم بازیکنان مورد نیاز خود را در اختیار تیم ملی قرار نخواهد داد.

کرانچار افزود: از سه ماه قبل نیز هشدار دادم که برنامه تیم ملی غلط است زیرا اگر بازیکنان اصلی در اختیار تیم ملی قرار گیرند نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ضعیف می شوند.

وی ادامه داد: در این خصوص کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) وضعیت را مشخص کرده است و گرفتن بازیکنان اصلی تیم ها از سوی تیم ملی تخطی از قوانین فوتبال آسیا و فیفا است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: باشگاه ها در تاریخ هایی که فیفا مشخص کرده است موظفند بازیکنان خود را در اختیار تیم های ملی قرار دهند اما متاسفانه اردوی تیم ملی ایران در روزهای فیفا قرار ندارد و برخلاف قوانین بین المللی فوتبال است.

تیم فوتبال سپاهان سه شنبه شب در هفته پنجم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با نتیجه چهار بر صفر السد قطر را شکست داد و با هفت امتیاز در صدر گروه چهارم این مسابقات قرار گرفت.

در این گروه تیم الاهلی امارات با هفت امتیاز و گل زده کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم و تیم های الهلال عربستان سعودی با شش و السد قطر با پنج امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز