خبرگزاری کار ایران

از استیل‌آذین، ملوان و گهر درس بگیریم؛

هدایتی گزینه مناسبی برای پرسپولیس نیست / نمی‌توان به این مرد دل بست

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۷۴

امروز هدایتی چشم به پرسپولیس دوخته است و مدعی شده که برای خرید این باشگاه بزرگ و پرطرفدار ۱۰۰ میلیارد تومان به وزارت ورزش پیشنهاد داده و حتی جلسه ای با مدیران این وزارتخانه برگزار کرده است

حسین هدایتی این روزها تلاش می‌کند تا سهام باشگاه پرسپولیس را بخرد و این باشگاه بزرگ و مردمی را در اختیار بگیرد اما آیا هدایتی گزینه مناسبی برای این باشگاه پرطرفدار است یا خیر؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارنامه حسین هدایتی در فوتبال ایران کاملا مشخص است. او به عنوان شخصی که سرمایه کلانی داشت و علاقه فراوانی به فوتبال از خودش نشان می‌داد، وارد این رشته شد. مرد ثروتمندی که عاشق فوتبال بود، باشگاه استیل‌آذین را بنا نهاد که سرنوشت بسیار تلخی داشت و بدهی‌های ریز و درشت این باشگاه باعثشد هدایتی چشم به تیم‌های دیگر بدوزد.

پرسپولیس البته برای حاج حسین رویای بسیار بزرگی بود و همین مسئله او را وسوسه کرد تا به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره وارد این باشگاه بزرگ شود، اما از آنجایی که او عنوان عابر بانک را داشت و پول خرج می‌کرد، دوست داشت بر باشگاه مسلط باشد و از آنجایی که یک آدم فوتبالی همچون داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه بود، ‌ هدایتی و مصطفوی خیلی زود به مشکل خوردند و در نهایت دود این اختلافات به چشم پرسپولیس رفت و این تیم بزرگ و مردمی به حاشیه رفت و مشکلات زیادی گریبان‌گیری پرسپولیس را گرفت. ماجراهای او در گهر دورود را هم همه می‌دانند و نیازی به بازگویی نیست.

عشق به فوتبال باعثشد تا ملوان مقصد بعدی حاج‌حسین باشد، ‌ تیمی ریشه دار و پرطرفدار که می‌توانست تا حدودی رویاهای عابر بانک فوتبال ایران را برآورده کند، اما هدایتی خیلی زودتر از انتظار از این باشگاه هم کنار رفت تا مشخص شود مدیریت او مقطعی و البته بسیار کوتاه‌مدت است و هر جایی که اوضاع بر وفق مراد او نباشد، ‌ خیلی راحت خودش را کنار می‌کشید و تیم را با تمام هوادارانش تنها می‌گذارد خواه آن تیم پرسپولیس باشد، خواه ملوان، مهم این است که حاج‌حسین تا پایان راه کنار تیمی نمی‌ماند.

امروز هدایتی چشم به پرسپولیس دوخته و مدعی شده برای خرید این باشگاه بزرگ و پرطرفدار ۱۰۰ میلیارد تومان به وزارت ورزش پیشنهاد داده و حتی جلسه‌ای با مدیران این وزارتخانه برگزار کرده، ادعایی که از طرف نصرالله سجادی تکذیب شد، اما سوال این است که هدایتی با توجه به کدام کارنامه مدیریتی می‌خواهد پرسپولیس را بخرد؟ آیا سپردن سکان پرسپولیس به مردی که شایعات زیادی مبنی بر بدهی‌های میلیاردی‌اش به بانک‌ها هر روز به گوش می‌رسد، به صلاح این باشگاه بزرگ و پرطرفدار هست؟ اگر هدایتی سهام پرسپولیس را گرفت و دوباره در میان راه خسته و دلزده شد و خودش را کنار کشید، تکلیف این باشگاه و طرفدارانش چه می‌شود؟ به نظر می‌رسد هدایتی نمی‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت پرسپولیس باشد چراکه سوابق جالبی در این زمینه ندارد و نشان داده نمی‌توان تا پایان راه به او دل بست.

یادداشت: مهدی نوری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز