خبرگزاری کار ایران

با تهمت زدن کمکی به فوتبال نمی کنیم؛

عابدینی: عده ای چوب لای چرخ فدراسیون می گذارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۷۱

با تهمت زدن نمی‌توان به فوتبال لطمه زد اما با نظارت و بازرسی می‌توان به شفافیت فوتبال کمک کرد. نباید با یک مشکل همه چیز را خدشه‌دار کرده و زیر سؤال ببریم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال به اندازه ای گسترده است که همین کار بزرگ هم در جذب اسپانسر لیگ برای فوتبال اندک است.
به گزارش ایلنا، امیر عابدینی گفت: باید در زیرِ سقف کوتاه کارهای بزرگی انجام داد. من از کفاشیان، تاج، ساکت و مدیرعامل شرکت ایران نوین تشکر می‌کنم چرا که این کار خیلی شفاف انجام شد. البته فوتبال به اندازه‌ای گسترده است که همین کار بزرگ هم برای فوتبال اندک است.

وی اضافه کرد: از کفاشیان تشکر می‌کنم چرا که یک حرکت بزرگ را انجام داده است. عده‌ای سعی می کنند چوب لای چرخ فوتبال بگذارند اما وقتی فوتبال در جام‌جهانی ۵ برابر جمعیت کره‌ زمین بیننده تلویزیونی دارد دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد و سرنگونش کند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: با تهمت زدن نمی‌توان به فوتبال لطمه زد اما با نظارت و بازرسی می‌توان به شفافیت فوتبال کمک کرد. نباید با یک مشکل همه چیز را خدشه‌دار کرده و زیر سؤال ببریم.

عابدینی در پایان گفت: در مورد این قرارداد هم به شخصه حساسیت خاصی را به خرج دادم تا جایی صدایی در نیاید و زحمات ساکت، کفاشیان و تاج از بین نرود. شرکت طرف قرارداد دارای نشان افتخار است و این قرارداد در آینده رشد خوبی خواهد داشت و می‌تواند زمینه‌ ساز همکاری بزرگی برای فوتبال ما و آینده فوتبال باشد و در نهایت هم به سود فوتبال خواهد بود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز