خبرگزاری کار ایران

حق‌ ما نبود از آسیا حذف شویم؛

مهرآزما: تراکتورسازی به عدم برنامه‌ریزی مدیرانش باخت / معلوم نیست بمانم یا بروم

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۰۳

ما به اشتباه در برنامه‌ریزی مدیران تراکتورسازی باختیم چون تا عربستان برای بازی با الاتحاد ۱۶ ساعت در راه بودیم و در بازی با الاتحاد خستگی خیلی اذیت‌مان کرد و نتوانستیم بازی را ببریم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در عین ناباوری و در حالیکه حق ما نبود از آسیا حذف شدیم.

محمد حسین مهرآزما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما در عین ناباوری و در حالیکه حق‌مان نبود از آسیا حدف شویم. فکر می‌کنم ما به اشتباه در برنامه‌ریزی مدیران تراکتورسازی باختیم چون تا عربستان برای بازی با الاتحاد ۱۶ ساعت در راه بودیم و در بازی با الاتحاد خستگی خیلی اذیت‌مان کرد و نتوانستیم بازی را ببریم.

وی در مورد نقش تونی اولیویرا در حذف تراکتورسازی از آسیا گفت: تونی کارهای خودش را انحام داد، اما بزرگترین مساله اشتباه در برنامه‌ریزی مدیران بود و گرنه ما حتماً صعود می‌کردیم. تونی زیاد به من بازی نمی‌داد، به هر حال مربی یک سلیقه‌ای دارد اما تونی از بازیکنان تراکتور و به خصوص من شناخت نداشت و در نهایت در بازی‌های آخر به من بازی داد و فهمید برای تیم موثر هستم اما دیر شده بود. تونی من را نشناخت اما در بازی‌های آخر خودم را ثابت کردم.

هافبک تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: تراکتورسازی یک تیم بزرگ است و با حضور در این تیم توانستم در آسیا بازی کنم، اما در مجموع نتوانستم زیاد در این تیم به میدان بروم که این مساله آزارم می‌داد و بازی نکردن من به حق نبود چون می‌توانستم به تیم کمک کنم، اما فرصت ندادند و به ضررم شد.

وی درباره ادامه حضور در تراکتورسازی در فصل آینده نیز گفت: معلوم نیست در این بمانم یا نه، چون تازه ۵۰ درصد از پولم را داده‌اند که شرایط خیلی سخت است. البته تراکتورسازی هم هنوز هیچ پیشنهادی به من نداده، اما چند پیشنهاد داشته‌ام و صحبت کرده‌ام و منتظرم ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز