خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

واکنش باشگاه سپاهان به انتشار مبلغ قراردادها

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۶۲

متاسفانه برخی از رسانه‌ها و بعضی افراد سودجو مبادرت به انتشار ارقام کاملا نادرست در مبالغ قرارداد فصل گذشته شماری از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه نمود‌اند.

باشگاه سپاهان با اعلام بیانیه اعلام کرد مبالغ منتشر شده مربوط به قرارداد بازیکنان تیم فوتبال سپاهان صحت ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، باشگاه سپاهان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد مبالغ منتشر شده مربوط به قرارداد بازیکنان تیم فوتبال سپاهان صحت ندارد. در این بیانیه آمده است: در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات لیگ چهاردهم، متاسفانه برخی از رسانه‌ها و بعضی افراد سودجو مبادرت به انتشار ارقام کاملا نادرست در مبالغ قرارداد فصل گذشته شماری از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه نمود‌اند تا باعثایجاد جو بدبینی و فرافکنی نسبت به باشگاه‌های شهرستانی شده و مجددا افکار را از سمت و سوی اصل موضوع دور کنند که این امر می‌تواند فضای نامناسب و جو مسمومی را در فصل نقل و انتقالات پیش رو درحوزه فوتبال کشور رقم بزند.

لذا باشگاه سپاهان ارقام منتشر شده را کذب محض دانسته و از مسئولین محترم رسانه‌های خبری درخواست می‌نماید از انتشار اینگونه اخبار که از سوی منابع رسمی باشگاه سپاهان مورد تائید نمی‌شوند، جدا پرهیز کنند. بدیهی است این باشگاه حق قانونی خود می‌داند پس از بررسی‌های لازم، موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح تا آخرین مرحله، پیگیری و افراد خاطی را محکوم نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز