خبرگزاری کار ایران

تعیین تکلیف استقلال هفته آینده؛

زمانی: فعلا تغییری در هیات مدیره و مدیر عامل نداریم / دو جای خالی داریم!

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۷۱

بدهی این باشگاه در حدود ۴۰ میلیارد بوده که از این میزان ۷ میلیارد مربوط به مالیات‌های انباشته شده قبل از پیروزی انقلاب تاکنون و مابقی مربوط به بازیکنان، کادر فنی و یک‌سری طلب‌هایی است که از باشگاه دارند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، با بیان اینکه بدهی استقلال رقمی حدود ۴۰ میلیارد تومان است، گفت: در حال حاضر خبری از تغییر در اعضای هیات مدیره و همچنین مدیرعامل این باشگاه نیست.

به گزارش ایلنا، حسن زمانی ضمن بیان این مطلب درباره اخبار موجود در زمینه تغییر و تحولات در باشگاه استقلال، افزود: در حال حاضر صحبتی درباره تغییر و جابه‌جایی مدیرعامل و سرمربی باشگاه استقلال نشده است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: تاکنون تنها یک جلسه با اعضای هیات مدیره نشست داشته ایم و در این جلسه گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه‌های آتی باشگاه استقلال مطرح شد.

نماینده سابق ملایر در مجلس ادامه داد: در جلسه مذکور میزان بدهی باشگاه استقلال، چگونگی تسویه آن و همچنین برنامه‌های آتی باشگاه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و کادر فنی باشگاه استقلال بررسی شد.

زمانی تصریح کرد: در این جلسه صحبتی درباره تغییر و جابه جایی اعضای هیات مدیره، مدیرعامل یا برنامه‌‌های باشگاه در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با یادآوری وضعیت باشگاه پرسپولیس، تاکید کرد: اولویت اول وزارت ورزش و جوانان سرو سامان دادن به باشگاه پرسپولیس است، به طور حتم اخذ تصمیم نهایی در مورد تیم استقلال و مشکلات آن در هفته آتی است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، با بیان اینکه در ابتدا باید وضعیت هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شود، افزود: تا زمانی که تکلیف هیات مدیره این تیم مشخص نشود در مورد مدیرعامل و همچنین اعضای کادر فنی نمی توان اظهار نظر کرد.

زمانی در گفتگو با خانه ملت با تاکید بر اینکه در هیات مدیره باشگاه استقلال دو جای خالی وجود دارد، گفت: هیات مدیره می‌تواند تا ۷ نفر عضو داشته باشد که در حال حاضر با ۵ عضو اداره می‌شود.

وی در مورد میزان بدهی باشگاه استقلال، ‌افزود: بدهی این باشگاه در حدود ۴۰ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۷ میلیارد مربوط به مالیات‌های انباشته شده قبل از پیروزی انقلاب تاکنون است و مابقی مربوط به بازیکنان، کادر فنی و یک سری طلب‌هایی است که بعضی‌ها از باشگاه دارند.

زمانی تاکید کرد: فتح‌الله زاده اعلام کرد که اگر ۲۰ میلیارد تهیه شود می توان با این مبلغ بدهی باشگاه را تا حدودی تسویه کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، با بیان اینکه باید بدهی باشگاه استقلال با کمک وزارت ورزش و جوانان یا از طریق جذب اسپانسر تسویه شود، یادآور شد: برخی از اعضای هیات مدیره این باشگاه معتقدند اضافه شدن افرادی به این هیات موجب جذب پول‌ها و اعتبارات بیشتر برای رفع مشکلات مالی این باشگاه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز