خبرگزاری کار ایران

هدف موفقیت در لیگ برتر و آسیاست؛

استیلی: برنامه‌های فصل بعد در نشست رحیمی و دایی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۲۳

فراهم آوردن شرایط لازم برای موفقیت‌های فنی در آسیا و کسب جام داخلی از یک سو و آماده‌سازی باشگاه در مسیر خصوصی‌سازی از سوی دیگر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هیات مدیره از مدیر عامل درخواست کرده که در جلسه با سرمربی، برنامه‌های تیم برای فصل بعد بررسی شود.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی ضمن بیان این مطلب افزود: هیات مدیره برای اینکه بتواند در اسرع وقت به مسائل باشگاه رسیدگی و وضعیت را در حوزه‌های مختلف روشن کند، در نظر دارد در این مدت جلسات متعددی را داشته باشد که بر اساس نیازها تشکیل خواهد شد.

وی درباره رسیدگی به وضعیت تیم در نشست هیات مدیره ادامه داد: در آخرین جلسه‌ای که داشتیم بنابر تصویب هیات مدیره از علیرضا رحیمی درخواست شد در جلساتی که با علی دایی خواهند داشت، برنامه‌های تیم اعم از وضعیت کادر فنی، بازیکنان و برنامه‌های آماده‌سازی را بررسی کنند تا پس از جمع‌ بندی در هیات مدیره مطرح و اقدامات لازم صورت بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره موضوع خصوصی‌سازی هم اشاره کرد: مجموعه باشگاه و هیات مدیره در تلاش است تا پرسپولیس را در تمام حوزه‌ها به بهترین شکل پیش ببرد. فراهم آوردن شرایط لازم برای موفقیت‌های فنی در آسیا و کسب جام داخلی از یک سو و آماده‌سازی باشگاه در مسیر خصوصی‌سازی از سوی دیگر در برنامه‌ها قرار دارد و با وجود آنکه زمان کم است، سعی می‌کنیم شرایط لازم را فراهم بیاوریم.

استیلی در پایان درباره احتمال ادامه حضورش در آکادمی همزمان با فعالیت در هیات مدیره گفت: در حال حاضر حل مسائل تیم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و به طور قطع روی فوتبال پایه نیز حساس خواهم بود اما احتمالا مسوولیت این تیم‌ها و آکادمی بر عهده فرد دیگری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز