خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه فولاد به شایعات اخیر؛

می‌خواهند قهرمانی فولاد را لوثکنند / موضوع را از طریق قانونی پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۱۴۴

این شایعات کاملا مردود و بی‌پایه و اساس است و بازیکنان فولاد با استفاده از مدارک کاملا معتبر و قانونی که از فیلترهای دقیق و نهادهای ذیربط گذشته در مسابقات داخلی، ملّی و آسیایی حضور یافته‌اند.

باشگاه فولاد خوزستان که طی روزهای گذشته مورد انتقاداتی به خاطر استفاده از برخی بازیکنان با کارت پایان خدمت غیرقانونی قرار گرفته است در بیانیه‌ای نسبت به آنچه که " هجوم تبلیغاتی وسیع برای لوثنمودن قهرمانی تیم فولاد " عنوان شده است، واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، پس از آنکه اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر جعلی بودن کارت پایان خدمت بعضی از بازیکنان فولاد خوزستان و سندسازی برای گرفتن معافیت از خدمت مطرح شد، باشگاه فولاد در واکنش به این موضوع بیانیه‌ای را صادر کرد و مطرح نمودن این مسائل را تلاش برای " انحراف اذهان عمومی و کمرنگ کردن موفقیت‌های باشگاه " دانست.

در بیانیه باشگاه فولاد آمده: همانگونه که اهالی محترم فوتبال در جریان قرارگرفته اند، هجوم تبلیغاتی وسیعی در سطح رسانه‌ها برای لوثنمودن قهرمانی تیم فولاد خوزستان آغاز شده و با این خبر سراسر کذب به اذهان عمومی القا می نمایند که برخی از بازیکنان فولاد با ارائه کارت‌های معافیت از خدمت جعلی در مسابقات شرکت نموده و قهرمانی بدست آمده همراه با تقلب بازیکنان بوده است.

ضمن اظهار تاسف از این اقدام غیراصولی که با اصول ورزش جوانمردانه و منش پهلوانی کاملا در تضاد می‌باشد به آگاهی کلیه علاقه مندان ورزش خصوصا هواداران صمیمی و پرشور فولادخوزستان می‌رساند که این شایعات کاملا مردود و بی پایه و اساس است و بازیکنان فولاد با استفاده از مدارک کاملا معتبر و قانونی که از فیلترهای دقیق حوزه وظیفه عمومی، اداره گذرنامه، هیات فوتبال، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و سایر نهادهای ذیربط گذشته و کوچکترین خدشه ای بر آنها وارد نبوده در مسابقات داخلی، ملّی و آسیایی حضور یافته‌اند. بدیهی است باشگاه فولاد خوزستان به دنبال مشخص شدن منبع این شایعات برای پیگیری موضوع از طریق مراجع قضائی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز