خبرگزاری کار ایران

امیدوارم عابدینی تجدید‌نظر کند؛

نظیف‌کار: جریمه ۵۰درصدی بازیکنان داماش دور از انصاف است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۰۱

یک دست صدا ندارد. وقتی مسئولان شهر ما به داماش کمک نکردند چه انتظاری می‌توان داشت. وقتی بازیکن پول نگرفته چطور تمرکز کند؟

مدافع با تجربه تیم فوتبال داماش گیلان معتقد است جریمه ۵۰ درصدی برای بازیکنان این تیم انصاف نیست چراکه بازیکنان داماش در ۳ سال گذشته پول نگرفته‌اند و با تمام مشکلات ساخته‌اند نباید امروز که تیم نتیجه نگرفته چنین جریمه سنگینی برای آنها در نظر گرفته شود و بهتر است امیر عابدینی به عنوان مدیر عامل باشگاه در تصمیم خودش تجدیدنظر کند.

گفتگوی علی نظیف‌کار با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

عابدینی به دلیل سقوط داماش شما را به کسر ۵۰ درصد از قراردادتان جریمه کرده؛ صحبتی داری؟

هر تیمی که سقوط می‌کند مدیرعامل می‌تواند کادر فنی و بازیکنانش را جریمه کند، اما ۵۰ درصد خیلی زیاد است یعنی ما نصف پولی که نگرفته‌ایم را باید جریمه شویم. حالا باید حاج آقا عابدینی را ببیینم و با او صحبت کنیم تا در تصمیمش تجدیدنظر کند.

پس از چنین جریمه سنگینی از نظر شما درست نیست؟

ما ۳ سال است مفتی بازی کردیم و پول نگرفته‌ایم و الان ۵۰درصد جریمه درست نیست و باید جریمه‌ای باشد که نه سیخ بسوزد و نه کباب. ان‌شا‌الله که حاج آقاعابدینی عصبانی بوده و این جریمه را در نظر گرفته است.

مگر در داماش همه چیز سر جایش بود یا مدیریت کارش را درست انجام داد که چنین جریمه‌ای در نظر گرفته‌اند؟

امسال مشکلات ما خیلی زیاد بود. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه مقصر هستند، وقتی هم موفق می‌شود همه سهیم هستند. امسال مشکلات بسیار زیادی داشتیم و بزرگترین مشکل ما مشکلات مالی بود. وقتی بازیکن پول اجاره خانه نداشت و اردوی خوبی نرفتیم و ۴ تا بازیکن خوب نگرفتیم؛ چطور باید نتیجه بگیریم؟ عابدینی زحمت خودش را کشید اما یک دست صدا ندارد. وقتی مسئولان شهر ما به داماش کمک نکردند چه انتظاری می‌توان داشت. وقتی بازیکن پول نگرفته چطور تمرکز کند؟ امسال تیم ما مشکلات زیادی داشت و در این سقوط همه مقصر هستند. تیم ما فصل قبل نتیجه گرفت و تیم‌های بزرگ را بردیم اما پاداش که ندادند هیچ، پول پارسال را هم هنوز نگرفته‌ایم که حالا ۵۰ درصد هم جریمه شویم. مگر وقتی می‌بردیم پاداش می‌دادند که الان جریمه شویم.

س: حرف پایانی؟

وقتی ۳ سال پول نگرفتیم چطور بازی کنیم؟ امسال یک ریال هم پول نگرفتیم و از فصل قبل هنوز طلب داریم و این انصاف نیست که چنین جریمه‌ای برای مادر در نظر بگیرند. تیم ما سقوط کرده و حق مدیرعامل است که جریمه کند، اما جریمه باید معقول باشد و عرف باشد نه اینکه جریمه ۵۰ درصدی که تا حالا هیچ جا نبوده.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز