خبرگزاری کار ایران

قنبرپور:

بازی‌های تدارکاتی تجربه ملی‌پوشان نوجوان را بیشتر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۷۰

در این تورنمنت تیم‌هایی همچون ژاپن، ترکیه و بلغارستان حضور دارند و این برای تیم ما بسیار خوب است. این تورنمنت از هفتم تا ۱۶ خردادماه در آذربایجان برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره آمادگی جسمانی بازیکنان در اردوی اخیرشان توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور در این باره گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی از ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه داشت. در این اردو بازیکنان با انگیزه بالا حاضر شده بودند و علاوه بر انجام حرکات مختلف جهت ارتقای آمادگی جسمانی به مرور حرکات تاکتیکی نیز پرداختند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه گفت: در این اردو بازیکنان از لحاظ ذهنی و روانی نیز زیر نظر مربیان تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را انجام دادند و در پایان اردو تمرینات خود را در زمانی که در اردو حضور ندارند از قیطاسی - مربی بدنساز دریافت کردند تا در اردوی بعدی که از بیست و یکم لغایت بیست و پنجم برگزار خواهد شد با آمادگی کامل حضور پیدا کنند.

قنبرپور در پایان به تورنمنت بین‌المللی آذربایجان اشاره کرد و گفت: در این تورنمنت تیم‌هایی همچون ژاپن، ترکیه و بلغارستان حضور دارند و این برای تیم ما بسیار خوب است. این تورنمنت از هفتم تا ۱۶ خردادماه در آذربایجان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز