خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیته فنی ربطی به بازیکن ندارد؛

نورمحمدی: بازیکنان پرسپولیس بلاتکلیف هستند / منتظریم قول‌ها را عملی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۹۵

تا الان همه چیز در حد حرف بوده و همه بچه‌ها بلاتکلیف هستند و امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد زودتر بیفتد تا پرسپولیس امسال یک تیم خوب داشته باشد.

مدافع فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ خبری از باشگاه نیست و هیچ تماسی با ما نگرفته‌اند.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: هیچ خبری تا این لحظه از باشگاه نداریم و برای آینده هیچ تماسی با ما نگرفته‌اند. بازیکنانی که با هم تماس داریم هم هیچ خبری از باشگاه ندارند و منتظریم تا قول‌هایی که داده‌اند را عملی کنند. تا الان همه چیز در حد حرف بوده و همه بچه‌ها بلاتکلیف هستند و امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد زودتر بیفتد تا پرسپولیس امسال یک تیم خوب داشته باشد.

وی افزود: قراردادم با پرسپولیس تمام شده، اما مطالبات ما مانده و همه پیشنهاداتی که از تیم‌های دیگر داشته‌ایم شفاهی بوده است. در وهله اول باید مطالبات‌مان را بگیریم، اما دقیقاً نمی‌دانیم با مسئولان باشگاه چطوری باید صحبت کنیم. فقط منتظریم باشگاه با ما تماس بگیرد تا تکلیف‌ ما روشن شود. فقط می‌شنویم که قرار است تکلیف بچه‌ها روشن شود اما همه چیز در حد حرف است.

نورمحمدی در پایان در مورد تشکیل کمیته فنی پرسپولیس گفت: ما نمی‌توانیم در این رابطه نظر بدهیم چون ربطی به بازیکن ندارد و سیاست باشگاه است و حتما ًبا علی دایی هماهنگ هستند. من وارد این بحث‌ها نمی‌شوم. در مورد کمیته فنی هیچ اطلاعی نداریم و هیچ دخالتی نمی‌کنیم که چنین کمیته‌ای تشکیل شده؛ نمی‌توانیم نظر خاصی بدهیم که کمیته فنی خوب یا بد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز