خبرگزاری کار ایران

انتخاب کمیته‌فنی که دخالت نکند اشتباه است؛

محرمی: بین اعضای هیات‌مدیره‌پرسپولیس تعامل نیست / اینها همدیگر را نمی‌شناسند!

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۱۰

صادقیان و رحمتی هم دعوت نشده‌اند و مردم می‌گویند آنها هم می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند، اما در نهایت کی‌روش تصمیم‌گیرنده است، شاید کریمی هم دعوت می‌شد و از او استفاده نمی‌کرد…

کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است اگر قرار است کمیته فنی این باشگاه در کار سرمربی تیم دخالت نکند پس چرا تشکیل شده و تشکیل چنین کمیته‌ای با این شرایط غلط است چراکه کمیته فنی باید به سرمربی تیم مشورت بدهد و نقطه نظرات فنی‌اش را بگوید.

گفت‌وگوی مجتبی محرمی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

کمیته پرسپولیس تشکیل شده، در مورد تشکیل این کمیته چه نظری دارید؟

نمی‌دانم کار این کمیته فنی چیست؟ و انتخاب آنها بر چه پایه و اساسی بوده! می‌گویند کمیته فنی در کار سرمربی تیم دخالت نمی‌کند؛ اینها که نمی‌خواهند در کار سرمربی دخالت کنند پس چرا این کمیته تشکیل شده؟ قانوناً کمیته فنی باید به سرمربی و کادر فنی مشاوره بدهد و اگر دخالت نمی‌کنند پس یک چیز بی‌خودی است. کمیته فنی در همه دنیا هست و به مربی و کادر فنی مشورت می‌دهند ولی کمیته‌ای که دخالتی ندارد؛ انتخاب آن غلط است.

به نظر شما علی دایی با توجه به روحیاتی که دارد؛ به حرف کمیته فنی گوش می‌دهد؟

این مساله دست خود دایی است و اگر نظراتی باشد که به نفع تیم باشد؛ باید کمک بگیرد، اما اگر قرار باشد کمک نکند پس چرا این کمیته تشکیل شده؟ اینها با این کار فقط دنبال حاشیه هستند چون خودشان می‌گویند در کار سرمربی دخالت نمی‌کنیم اما قبول می‌کنند در کمیته فنی باشند. اگر مشاوره ندهند و دخالت نکنند انتخاب این کمیته اشتباه است.

کادر جدید مدیریت باشگاه پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

در بین این افراد فقط سوابق رحیمی مشخص است، اما مبنای انتخاب این افراد چه چیزی بوده؟ اینها همدیگر را نمی‌شناسند و بین آنها اصلاً تعامل نیست. من دورادور می‌بینم و می‌شنوم که بین اعضای هیات مدیره تعامل نیست و هنوز چیزی از آنها ندیده‌ام.

با این شرایطی که گروه جدید کار می‌کند؛ پرسپولیس زمان از دست نمی‌دهد؟

صد در صد؛ الان باید سریع بازیکنانی که دایی می‌خواهد را بگیرند چون بعد از جام‌جهانی بازیکنان خوب را می‌برند و باید الان و قبل از جام جهانی کارشان را انجام بدهند و دنبال آماده‌سازی تیم باشد.

راستی کی‌روش علی کریمی را باز هم دعوت نکرد. کریمی نمی‌توانست در جام‌جهانی به تیم ملی کمک کند؟

نمی‌توانم بگویم می‌توانست کمک کند یا نه، در این مورد فقط کی‌روش باید جواب بدهد چون سلیقه مربیان متفاوت است. در این رابطه فقط سرمربی تیم ملی می‌تواند حرف بزند. من یا بقیه دوستان که اظهارنظر می‌کنند نمی‌توانیم حرفی بزنیم. مردم علی کریمی را دوست دارند و ما هم دوستش داریم. الان پیام صادقیان و رحمتی هم دعوت نشده‌اند و مردم می‌گویند آنها هم می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند، اما در نهایت کی‌روش تصمیم‌گیرنده است و شاید هم کریمی دعوت می‌شد و از او استفاده نمی‌کرد چون در نهایت کی‌روش تصمیم گیرنده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز