خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

تساوی ارزشمند شاگردان فرکی در دوحه / کار صعود به اهواز کشید

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۹۷

شاگردان فرکی توانستند یک امتیاز باارزش را در زمین السد به دست آورند تا در دیدار برگشت در اهواز با خیالی آسوده بدنبال صعود از این مرحله باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال السد قطر و فولاد ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا شاگردان فرکی امیدوارانه به انتظار دیدار برگشت در اهواز بنشینند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های فوتبال السد قطر و فولاد ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه شب در ورزشگاه جاسم بن‌حمد شهر دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در دقایق پایانی نیمه نخست بازیکنان فولاد روی ضدحمله توسط پریرا صاحب موقعیت گلزنی شدند که دروازه‌بان السد این توپ را دفع کرد. رائول، ستاره اسپانیایی السد هم در دقایق پایانی ارسالی از روی کرنر داشت که توپ به تیرک دروازه اصابت کرد و در نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در نیمه دوم نیز دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. در دقیقه ۶۲ پریرا از راه دور دروازه السد را هدف گرفت که با واکنش دروازه‌بان السد توپ را به کرنر رفت.

پریرا در دقیقه ۸۰ هم با شوتی زیبا دروازه السد را تهدید کرد که بار دیگر سعد الشیب دروازه‌بان السد توپ را به کرنر فرستاد. در ضربه کرنر بار دیگر پریرا با ضربه قیچی برگردان دروازه میزبان را تهدید کرد و این بار توپ با فاصله اندک از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی بازی السدی‌ها چند بار دروازه سوشا مکانی را تهدید کردند که با واکنش‌های این دروازه‌بان نتوانستند به گل دست یابند.

شاگردان حسین فرکی در پایان توانستند یک امتیاز باارزش را در زمین السد به دست آورند تا در دیدار برگشت که ۲۴ اردیبهشت ‌ماه در اهواز برگزار خواهد شد با خیالی راحت‌تر به میدان بروند.

نتایج دیدارهای برگزار شده دومین روز از مرحله رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه:
سانفرس هیروشیما ژاپن(۳) - وسترن سیدنی استرالیا(۱)
کاوزاکی ژاپن(۲) - اف‌سی کره‌جنوبی(۳)
بنیادکار ازبکستان(صفر) - الهلال عربستان(۱)
السد قطر(صفر) - فولاد خوزستان(صفر)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز