خبرگزاری کار ایران

واقعیت‌ها را به مردم بگوییم مهم است؛

سجادی: مشکل مالی برای تمدید قراداد کی‌روش وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۱۰

تصمیم‌گیری در مورد مربیان تیم ملی همه رشته‌ها برعهده فدراسیون است و فدراسیون استقلال دارد که هر تصمیمی بگیرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش که در تمرین امروز تیم ملی فوتبال حضور یافته بود در جمع خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش ایلنا، نصراله سجادی در این باره گفت: به تمرین تیم می‌آمدم تا از نزدیک زحمات بازیکنان و اعضای کادر فنی را ببینم و همچنین قبل از سفر به اتریش دیداری با آنها داشته باشم. خوشبختانه اوضاع و احوال تیم ملی خوب است و کار خوبی هم در حال انجام شدن است. آن‌طور که من از بازیکنان تیم ملی شنیدم از اردوی آفریقای‌جنوبی راضی بودند و دوشنبه هم که به اتریش سفر می‌کنند. امیدوارم در اردوی ۱۸ روزه اتریش، هم تمرینات منظم و هم بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دهند و البته مصدوم هم نداشته باشیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که آیا بودجه مورد نیاز برای تیم ملی فوتبال ایران در نظر گرفته شده، عنوان کرد: خوشبختانه تیم ملی در زمینه بودجه هیچ مشکلی نخواهد داشت.

سجادی درباره اینکه آیا برای حضور تیم ملی در برزیل مراسم بدرقه‌ای در نظر گرفته شده، گفت: یکی - دو روز پیش از رفتن ایران به برزیل مراسمی پیش‌بینی شده و قطعا بازیکنان و اعضای کادرفنی را به خوبی به برزیل بدرقه می‌کنیم. امیدوارم تیم ملی کشورمان در جام جهانی بازی‌های خوبی ارائه دهد و همچنین از گروه خودش صعود کند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در مورد اینکه آیا قرارداد کی‌روش توسط دولت و وزارت ورزش تمدید خواهد شد، گفت: این مسئله اصلا ارتباطی به دولت ندارد و تصمیمی است که فدراسیون می‌گیرد. فکر نمی‌کنم برای تمدید قرارداد کی‌روش مشکل مالی داشته باشد. ما هم به عنوان متولی ورزش کشور هیچ مشکلی با هیچ مربی نخواهیم داشت.

سجادی در مورد مشکلات مالی فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش عنوان کرد: تصمیم‌گیری در مورد مربیان تیم ملی همه رشته‌ها برعهده فدراسیون است و فدراسیون استقلال دارد که هر تصمیمی بگیرد.

وی در خصوص اینکه آیا هر مبلغی که کارلوس کی‌روش پیشنهاد دهد و فدراسیون این موضوع را به وزارت اعلام کند، وزارت ورزش آن را می‌پذیرد، گفت: مگر پیش از این ما نظر می‌دادیم که اکنون این کار را انجام دهیم؟ باز هم تأکید می‌کنم که فدراسیون فوتبال استقلال دارد، البته وقتی گران‌ترین مربی برای تیم ملی انتخاب شده به این معنی است که فوتبال با سایر رشته‌ها تفاوت دارد و می‌دانیم که فوتبال در ایران علاقمندان زیادی دارد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درباره اینکه آیا وزارت ورزش نگرش مثبتی برای تمدید قرارداد کی‌روش دارد یا نه، بیان کرد: این ارزیابی است که فدراسیون فوتبال باید داشته باشد که آیا نسبت به تمدید قرارداد کی‌روش نگرش مثبت دارد یا نه. نمی‌شود که در بعضی‌ جاها به فدراسیون اختیار داد و در بعضی جاها چنین شرایطی نباشد.

سجادی با اشاره به بازی‌های تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد: امیدوارم بازیکنان تیم ملی در این رقابت‌ها خوب ظاهر شوند اما فراموش نکنیم که بازی‌های دشواری داریم. به عنوان مثال با تیم آرژانتین که ۱۵ بار به جام جهانی صعود کرده، ۲ بار قهرمان این رقابت‌ها شده، چند بار قهرمان المپیک و جام کنفدراسیون‌ها شده بازی داریم که دیدار دشواری است. تیم نیجریه‌ هم چنین شرایطی دارد.

وی در پایان گفت: اینکه واقعیت‌ها را به مردم بگوییم مهم است اما توقع داریم بازیکنان تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کنند ضمن اینکه حضور در جام جهانی برای هر بازیکنی افتخار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز