خبرگزاری کار ایران

از سکوتم سوء استفاده شد؛

کی‌روش: اطلاعات غلط به وزیر ورزش داده‌اند / تمام اتفاقات را رسانه‌ای می‌کنم!

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۳۷

متاسفانه به وزیر ورزش اطلاع‌رسانی بسیار بدی انجام شده و به همین منظور به وکیل خودم اجازه دادم تا تمامی اطلاعات را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان درخصوص لباس‌های تیم ملی فوتبال گفت: متاسفانه برخی‌ها به وزیر محترم ورزش و جوانان، اطلاعات غلط و اشتباه داده‌اند.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه به وزیر ورزش و جوانان اطلاع‌رسانی بسیار بدی انجام شده و به همین منظور به وکیل خودم اجازه دادم تا تمامی اطلاعاتی را که در این دو سال داشته‌ام، جمع آوری کرده و در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

وی افزود: هیچ‌گاه دوست نداشتم در این مورد صحبت کنم اما از سکوتم سوء استفاده شد و مطلبی در رسانه‌ها اعلام کردند که کاملا اشتباه بوده است. دوست ندارم راجع به مسایل شخصی صحبت کنم و از وکیل خواستم تا ارتباطم با شرکت روماریو اسپورت را رسانه‌ای کند.

کی‌روش با اشاره به اینکه منافع ملی نباید زیر سایه خواسته‌های شخصی قرار بگیرد، ادامه داد: در دیدار با تیم‌های قطر و کره‌جنوبی که در رطوبت بسیار بالا انجام شد، مجبور شدیم از لباس‌هایی استفاده کنیم که اصلا مناسب نبود.

کی‌روش عنوان کرد: برای آخرین بار است در این خصوص صحبت خواهم کرد، شما نمی‌توانید به بازیکنی که سایز کفش آن ۴۴ است، یک کفش ۳۴ بدهید و بسیار بد است برای اردوی ۲۱ روزه و سنگین فقط یکدست گرمکن داشته باشید.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: اگر من به شرکتی بدهی دارم، پیش خدای خود و وجدانم مسئول هستم و باید جوابگوی خدا باشم و به همین دلیل از وکیلم درخواست کردم تا تمامی اطلاعاتم را رسانه‌ای کند.

وی در مورد بررسی شرایط حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ عنوان کرد: علاوه بر اینکه فیلم بازی‌های آرژانتین، بوسنی و نیجریه را بارها بررسی کرده‌ایم، عملکرد بازیکنان تاثیرگذار آنان در باشگاه‌ها را نیز به طور دقیق مورد ارزیابی قرار داده و اطلاعات را در اختیار بازیکنان خودمان قرار داده‌ایم. هم اکنون به شرایط خوب نزدیک می‌شویم و حضور در اردوی اتریش و همراهی لژیونرها سبب خواهد شد به هماهنگی بهتری برسیم.

این مربی پرتغالی ادامه داد: در اردوی آفریقای‌جنوبی از لحاظ بدنی تمرینات خوبی داشتیم و در اتریش بیشتر به دنبال انسجام تیمی هستیم و با برگزاری دیدارهای دوستانه به هماهنگی تیمی می‌رسیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود دو بازیکن دیگر را به اردو دعوت خواهد کرد، اذعان داشت: هم اکنون ۲۸ نفر در اردو هستند و می‌توانیم دو نفر دیگر را اضافه کنیم تا از بین آنها ۲۳ بازیکن اعزامی به جام جهانی مشخص شوند.

وی در مورد وضعیت دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما با نتایج خوب و به عنوان تیم صدرنشین به جام جهانی صعود کردیم که مدافعان و دروازه‌بان، عملکرد خوبی در دیدارهای مقدماتی داشتند تا در اکثر دیدارها گلی دریافت نکنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز