خبرگزاری کار ایران

زیر ذره‌بین رسانه‌های ایرانی و خارجی؛

بازیکنان تیم ملی ایران به اتریش رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۴۹۱

کاروان تیم ملی صبح امروز و راس ساعت ۴ بامداد تهران را به مقصد وین ترک کرد و با پرواز مستقیم و راس ساعت ۶:۳۰ به وقت وین وارد اتریش شد.

بازیکنان تیم ملی صبح امروز وارد اتریش شدند و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان سفارت ایران در وین قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، کاروان تیم ملی صبح امروز و راس ساعت ۴ بامداد تهران را به مقصد وین ترک کرد و با پرواز مستقیم و راس ساعت ۶:۳۰ به وقت وین وارد اتریش شد.

در بدو ورود ملی‌پوشان مورد استقبال مسئولان سفارت ایران در وین قرار گرفتند و پس از انجام مصاحبه‌های کوتاه با رسانه‌های ایرانی و خارجی حاضر در محل فرودگاه با اتوبوس به سمت شهر محل اقامت خود عزیمت کردند.

اردوی اول تیم ملی در اتریش در شهر والترسدورف و هتل فالکن استاینر است و در یک منطقه کوهستانی قرار دارد. از نکات جالب توجه در زمان ورود ملی‌پوشان به محل هتل، استقبال خوب شهروندان این شهر و نواختن موسیقی محلی اتریشی و حضور کودکان با پرچم ایران بود که ضمن تکان دادن آن به ملی پوشان خوشامد می گفتند.

فاصله زمانی وین تا شهر محل اقامت ملی‌پوشان حدود ۲ ساعت و نیم بود و بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی پس از ورود به هتل در محل رستوران صبحانه خود را صرف کردند و برای استراحت به اتاق‌های خود رفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز