خبرگزاری کار ایران

با بازی های تدارکاتی آماده می شویم؛

قوچان نژاد: امیدوارم نتایج آبرومندانه ای کسب کنیم / بازیکنان باتجربه محور تیم ملی اند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۷۲۲

خوشبختانه تیم ملی ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است و بازیکنانی برای این تیم بازی می کنند که تجربه جام جهانی ۲۰۰۶ را دارند و قطعا حضور آنان می تواند کمک شایان توجهی برای تیم ملی محسوب شود.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با ابراز خوشحالی از افزوده شدن به فهرست بازیکنان اعزامی به برزیل گفت: بازی های سنگین و فشرده ای را در لیگ انگلستان داشتیم، امیدوارم در فاصله باقی مانده تا جام جهانی به آمادگی کامل دست یابیم و بتوانیم نتایج آبرومندانه ای را در برزیل کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، رضا قوچان نژاد افزود: خوشبختانه تیم ملی ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است، بازیکنانی برای این تیم بازی می کنند که تجربه جام جهانی ۲۰۰۶ را دارند و قطعا حضور آنان می تواند کمک شایان توجهی برای تیم ملی محسوب شود و در واقع آنها محور تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان تیم باید از تجربیات این بازیکنان استفاده کنند و با چنین ترکیبی شانس ما برای کسب نتایج بهتر افزایش می یابد.

این مهاجم گفت: بازی های دوستانه خوبی را پیش رو داریم و باید بدون توجه به نتیجه کسب شده از این مسابقات و بدون استرس، بازی های خوبی انجام دهیم و بازی های تدارکاتی بیشتر می تواند ما را به فرم ایده آل نزدیک تر کند.

قوچان نژاد با بیان اینکه شناخت از حریفان خوب است و باید با شناخت کامل از تیم های هم گروه به جام جهانی برویم، ادامه داد: بیشترین کمک را دیدارهای تدارکاتی به افزایش آمادگی ملی پوشان می کند.

وی در پایان در خصوص انتظارش از رسانه ها و مردم گفت: نیاز به توضیح ندارد و قطعا مردم و رسانه ها مانند قبل از ما حمایت خواهند کرد و قطعا خواسته آنها بازی های خوب از تیم ملی است و از همه آنها می خواهم از ما حمایت کنند و برای تشویق تیم ملی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل از ۲۳ خرداد ماه آغاز خواهد شد و تیم ملی کشورمان در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های آرژانتین، بوسنی و نیجریه هم گروه است.

تیم ملی کشورمان در حال حاضر در اردوی تدارکاتی در کشور اتریش بسر می برد و قرار است چند بازی دوستانه در این کشور انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز