خبرگزاری کار ایران

درایت رحیمی مشکلات را حل می کند؛

درخشان: اختلاف استیلی و دایی به نفع پرسپولیس نیست / باید دایی حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۷۴

شنیده ام حمید استیلی به عنوان عضو هیات مدیره و علی دایی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس در جلسات با یکدیگر روبرو نمی شوند که این اتفاق اصلا برای باشگاه خوب نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه حمید استیلی و علی دایی در جلسات پرسپولیس با هم روبرو نمی شوند، اصلاً اتفاق خوبی برای باشگاه پرسپولیس نیست.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شنیده ام حمید استیلی به عنوان عضو هیات مدیره و علی دایی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس در جلسات با یکدیگر روبرو نمی شوند که این اتفاق اصلاً برای باشگاه خوب نیست اما انشاءالله با درایت رحیمی که یک مدیر ورزشی است با درایت حل شود. چنین مشکلاتی باید از همین حالا حل شود چون ادامه این اتفاقات به تیم ضربه می زند و هر چه این مشکلات کهنه تر شود، ‌ دامنه اختلافات گسترده تر خواهد شد و این مسائل در نهایت به پرسپولیس لطمه می زند.

وی در مورد تیم مدیریتی جدید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: یک عده سرمایه و پول آورده اند و یک سری هم در بحثمدیریتی وارد شده اند که در بحثمدیریتی رحیمی خودش ورزشی است و مدیریت کرده و می تواند مشکلات را حل کند. در هر صورت کنترل اوضاع و حل اختلافات دست مدیر باشگاه است که به کمک اعضای هیات مدیره آنها را حل می کنند.

درخشان اضافه کرد: فکر می کنم اگر امسال درست برنامه ریزی کنند، فصل خوبی برای پرسپولیس رقم خواهد خورد. مشکل پرسپولیس همیشه بحثمالی بوده که این دوستان مشکلات مالی را حل کرده اند و فکر نمی کنم مشکلی باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا برای فصل جدید هم علی دایی گزینه مناسبی برای هدایت پرسپولیس هست یا نه، گفت: من در آن جایگاه نیستم که در مورد سرمربی تیم صحبت کنم و مدیریت باشگاه در این زمینه تصمیم می گیرد اما بودن دایی در پرسپولیس خوب است و ضرری ندارد. امسال تیم باید در آسیا بازی کند و باید دایی را حفظ کنند اما نتیجه گیری در آسیا بستگی به توانایی دایی و تمیش دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز