خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

وداع حسرت بار فولاد با آسیا / شاگردان فرکی بدون شکست حذف شدند!

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۹۵

تیم فولاد خوزستان با تساوی خانگی مقابل السد قطر در عین شایستگی از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند تا بدون شکست وداعی حسرت بار با آسیا داشته باشد.

تیم السد قطر با تساوی ۲ - ۲ برابر فولاد خوزستان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد تا آخرین نماینده ایران نیز از گردونه این رقابت ها کنار برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های فولاد خوزستان و السد از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در شهر اهواز به مصاف هم رفتند تا دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند.

این دیدار در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر به سود السد قطر به پایان رسید. نجیب بلحاج(۱۶) و خلفان ابراهیم(۲۹) گل‌های السد را به ثمر رساندند. در نیمه اول رائول گونزالس بازیکن سرشناس تیم السد طراح و بازیساز تیمش بود و حرکات او زمینه حملات تیم السد را فراهم می کرد.

تیم فولاد از ابتدای نیمه دوم یکپارچه به روی دروازه السد حمله کرد و حریف چشم به ضد حملات مهاجمان سرعتی خود دوخت. در دقیقه ۶۸ سروش رفیعی از سمت راست دروازه السد حرکت کرد و از میان دفاع چند لایه مدافعان السد توپ را به سمت دروازه این تیم نشانه گرفت اما باز هم دروازه‌بان السد این موقعیت را دفع کرد و در ادامه اسماعیل شریفات تلاش کرد با شوت خود قفل دروازه را باز کند که بی‌ثمر ماند.

دقیقه ۷۵ بازی همان لحظه‌ای بود که بالاخره حرکات پا به توپ سروش رفیعی از جناح راست نتیجه داد و او توانست در محوطه جریمه السد پنالتی بگیرد. عبدالکریم حسن راهی جز خطا برای توقف مهاجم فولاد پیدا نکرد و در نهایت با دادن یک ضربه پنالتی و دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا السد به شدت تحت فشار قرار بگیرد.

در دقیقه ۷۷ لوسیانو پریرا توانست ضربه پنالتی را وارد دروازه السد کند تا امیدها به اردوی فولاد بازگردد. لوسیانو پریرا در دقیقه ۸۶ بازی باز هم دروازه السد را به زیبایی باز کرد. او روی ارسال رحمانی از چپ با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه السد فرستاد تا بازی ۲ بر ۲ مساوی شود و فولاد تنها به یک گل دیگر برای صعود نیاز داشته باشد.

فشار حملات فولاد به شدت در وقت های تلف شده ادامه یافت و حتی ضربه عبدالله کرمی می رفت که فولاد را صاحب گل برتری کند اما با خوش شانسی قطری ها این توپ در آخرین لحظه با برخورد به مدافعان السد به بیرون رفت تا با توجه به تساوی بدون گل دو تیم در بازی رفت و گل زده تیم السد در خانه حریف این تیم به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کند و فولاد در عین شایستگی از صعود باز بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز