خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی؛

نکونام به جمع اردونشینان در اتریش ملحق شد / یکشنبه دیدار با بلاروس

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۵۹

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی اتریش بسر می برند، امروز(پنجشنبه) نیز تمرینات خود را در حالی پیگیری کردند که کاپیتان تیم ملی هم در جمع اردونشینان حضور داشت.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، ظهر امروز(پنجشنبه) از طریق فرودگاه فرانکفورت به گراتس عزیمت کرد و از آنجا به اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش ملحق شد.

به گزارش ایلنا بنابر اعلام فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی اتریش بسر می برند، امروز(پنجشنبه) نیز تمرینات خود را پیگیری کردند. در تمرین امروز که حدود دو ساعت طول کشید، ملی پوشان فوتبال تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام دادند.

همه ملی پوشان در اردو حاضر بودند و در ادامه تمرینات، در زمین اصلی کمپ به دو گروه تقسیم شده و تمرینات تاکتیکی خود را پیگیری کردند.

تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه برای حضور در اردوی سه هفته ای، تهران را به مقصد اتریش ترک کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار دوستانه خود روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به مصاف تیم بلاروس خواهد رفت. دیدار با تیم های ملی مونته نگرو و آنگولا در روزهای ۵ و ۶ خرداد ماه از دیگر برنامه های تدارکی تیم ملی فوتبال ایران است.

ملی پوشان کشورمان سه هفته در اردوی اتریش، تمرینات خود را زیر نظر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیگیری می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز