خبرگزاری کار ایران

تیم ملی ۷۰ درصد موفق بوده است؛

محمدنبی: باید از نام ایران در جام جهانی دفاع کنیم / می خواهیم سفیران شایسته ای باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۷۶

فیفا دارای ۲۰۸ عضو است و از میان آنها ۳۲ کشور در این جشنواره بزرگ جهانی حضور دارند و تیم ملی ایران با حضور در این کمپ‌های تمرینی و انجام تدارکات در نظر دارد از شأن نام ایران دفاع کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در دیدار با دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: باید از نام ایران در جام جهانی دفاع کنیم.

به گزارش ایلنا، در آغاز این دیدار دبیرکل فدراسیون ضمن خیرمقدم به دکتر ظریف و هیات همراه گفت: در ابتدا و از طرف فدراسیون فوتبال و بازیکنان و کادر فنی تیم ملی حضور شما در اردوی تیم ملی را خیرمقدم می‌گویم و اجازه می‌خواهم گزارشی کوتاه از تلاش سه سال پیش تاکنون فدراسیون فوتبال و بازیکنان تیم ملی که تحت مربیگری کارلوس کی‌روش انجام داد‌ه‌اند، ارائه کنم.

محمدنبی در ادامه افزود: از سه سال پیش تاکنون که کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت خود را با تیم ملی ایران آغاز کرده حدود ۳۵۰ روز را در ۲۶ مرحله اردوی تدارکاتی حضور داشته است که طی این اردوهای تدارکاتی و رسمی مسابقات مختلفی برگزار شده است که در کارنامه تیم ملی ایران در این مدت حدود ۷۰ درصد موفقیت دیده می‌شود و پس از برگزاری این اردوهای بلند مدت و برنامه‌ریزی‌های مختلف توانستیم به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کنیم.

سرپرست تیم ملی در پایان افزود: فیفا دارای ۲۰۸ عضو است و از میان آنها ۳۲ کشور در این جشنواره بزرگ جهانی حضور دارند و تیم ملی ایران با حضور در این کمپ‌های تمرینی و انجام تدارکات در نظر دارد از شأن نام ایران دفاع کند و همه ما می‌خواهیم فارغ از هر نتیجه‌ای سفیران خوبی چه به لحاظ فوتبالی و چه به لحاظ اخلاقی برای کشور عزیزمان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز