خبرگزاری کار ایران

سقف بودجه بجای سقف قرارداد؛

سقف بودجه تیم های لیگ برتری اعلام شد / استقلال ۱۵، پرسپولیس ۱۸ میلیارد!

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۲۷

سازمان لیگ فوتبال ایران طی نامه ای به باشگاه‌های لیگ برتری میزان سقف بودجه را برای لیگ چهاردهم ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در راستای کاهش هزینه های تیم های لیگ برتری با تعیین سقف هزینه آن را جایگزین سقف قرارداد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از آنکه سازمان لیگ تعیین سقف قرارداد بازیکنان و مربیان را منتفی اعلام کرد و قراردادهای میلیاردی برخی بازیکنان با انتقادات فراوانی مواجه شد، سازمان لیگ در تصمیمی جدید برای مقابله با ریخت و پاش های باشگاه ها سقف بودجه باشگاه ها را جایگزین سقف قرارداد کرد.

بر همین اساس سازمان لیگ فوتبال ایران طی نامه ای به باشگاه‌های لیگ برتری میزان سقف بودجه را برای لیگ چهاردهم ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد. این بودجه البته برای باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند(فولاد، پرسپولیس و تراکتورسازی) را با ۲۰ درصد افزایش ۱۸ میلیارد تومان تعیین کرد.

سازمان لیگ همچنین اعلام کرد باشگاه‌ها برای آکادمی فوتبال و نیز تیم های پایه خود هیچ محدودیتی برای هزینه نخواهند داشت.

همچنین قرار است در این باره جلسه‌ای بین مسئولان وزارت ورزش، سازمان لیگ و وزارت صنعت و معدن برگزار شود تا در خصوص هزینه تیم‌های صنعتی نیز تمهیدات لازم اتخاذ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز