خبرگزاری کار ایران

رحیمی اختلافات را حل می‌کند؛

درخشان: مشکلات استیلی و دایی برای پرسپولیس خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۴۱۰

چنین مسائلی را باید از همین الان تمام کنند چون ادامه این اتفاقات به تیم ضربه می‌زند و هر چه این مشکلات کهنه‌تر شود، ‌ دغدغه‌ها بیشتر می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه حمید استیلی و علی دایی در جلسات پرسپولیس با هم روبرو نمی‌شوند، اصلاً برای باشگاه خوب نیست.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شنیده‌ام حمید استیلی به عنوان عضو هیات مدیره و علی دایی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس در جلسات با یکدیگر روبرو نمی‌شوند که این اتفاق اصلاً برای باشگاه خوب نیست، اما ان‌شاءالله با درایت آقای رحیمی که ورزشی بوده و این ارتباطات در ورزش را خوب می‌داند، این مشکل حل شود. چنین مسائلی را باید از همین الان تمام کنند چون ادامه این اتفاقات به تیم ضربه می‌زند و هر چه این مشکلات کهنه‌تر شود، ‌ دغدغه‌ها بیشتر می‌شود.

وی افزود: در مورد تیم مدیریتی جدید باشگاه پرسپولیس باید بگویم یک عده سرمایه و پول آورده‌اند و یک‌سری هم سبقه مدیریتی دارند که در بحثمدیریتی آقای رحیمی هست که ورزشی است و مدیریت کرده و می‌تواند مشکلات را حل کند. در هر صورت کنترل اوضاع و حل اختلافات و مشکلات دست مدیر باشگاه است که به کمک اعضای هیات مدیره مشکلات را حل می‌کنند. فکر می‌کنم اگر امسال درست برنامه‌ریزی و حرکت کنند، فصل خوبی برای پرسپولیس رقم خواهد خورد. مساله پرسپولیس همیشه بحثمالی بوده که این دوستان مشکلات مالی را حل کرده‌اند و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

درخشان در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا برای فصل جدید هم علی دایی گزینه مناسبی برای هدایت پرسپولیس هست یا نه، گفت: من در آن جایگاه نیستم که در مورد سرمربی تیم صحبت کنم و مدیریت باشگاه در این رابطه تصمیم می‌گیرد، اما بودن دایی در پرسپولیس خوب است و ضرری ندارد. امسال تیم باید در آسیا بازی کند و باید دایی را حفظ کنند، اما نتیجه‌گیری در آسیا بستگی به توانایی دایی و تمیش دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز