خبرگزاری کار ایران

اولیایی به جای این حرف‌ها بیاید کمک کند؛

افشار زاده: هیچ گزینه‌ای جز قلعه‌نویی نداریم / شکست بخورم باشگاه استقلال شکست‌خورده!

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۷۰۴

قلعه‌نویی چشمش را عمل کرده و مریض است و هنوز ندیدمش تا با هم صحبت کنیم. من تازه ۲۴ ساعت است که آمده‌ام و فعلا به حساب و کتاب‌های باشگاه رسیدگی می‌کنم.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال روزهای خاصی را در زندگی ورزشی‌اش تجربه می‌کند. او که همواره تجربه کار ستادی داشته و هرگز درگیر کارهای اجرایی آن هم به وسعت باشگاه استقلال نبوده، این روزها با آن افشارزاده آرام و خوش‌روی کمیته ملی المپیک هیچ تناسبی ندارد.

گفت‌وگوی بهرام افشارزاده را با خبرنگار ایلنا در ادامه بخوانید:

اعلام کرده‌اید قلعه‌نویی همچنان به کارش در استقلال ادامه خواهد داد، ‌ قرارداد او چه زمانی امضا می‌شود تا رسماً کارش را شروع کند، ‌ آیا گزینه دیگری غیر از قلعه‌نویی دارید؟
صد مرتبه گفته‌ام که قلعه‌نویی شخص اول، اول، ‌ اول، ‌ اول ما برای هدایت استقلال در فصل جدید است و هیچ گزینه دیگری جز وی نداریم، حتی به گزینه دیگری فکر هم نمی‌کنیم. ما باید فکر جاهای دیگری باشیم و قلعه نویی اولویت آخر ماست. ما باید به فکر حساب و کتاب باشگاه باشیم و به آن سرو سامان بدهیم. قلعه نویی هم علاوه بر اینکه سرمربی استقلال است مشاور عالی بنده هم هست.
کاظم اولیایی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال اعلام کرده مطمئن هستم افشارزاده در استقلال موفق نمی‌شود در این رابطه چه صحبتی دارید؟

سعی می‌کنیم که موفق شویم.

به نظر می‌رسد از حالا باید انتقادات زیادی را به جان بخرید؟
اشکالی ندارد. اولیایی به جای این حرف‌ها بیاید و به من کمک کند. من مدیرکل تهران بودم و اولیایی رئیس تربیت‌بدنی قم بود و قبلاً هم در باشگاه استقلال بوده و اگر علاقه‌مند است بیاید کمک کند تا شکست نخورم چون اگر من شکست بخورم باشگاه شکست می خورد.

صاحب‌پناه به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه اعلام کرده امسال حداقل یک یا دو جام می‌خواهیم. شما هم قول کسب جام می‌دهید؟
اعضای هیات مدیره می‌توانند مصاحبه کنند. سخنگوی باشگاه هم افجه‌ای است و خودم هم در موراد مختلف صحبت می‌کنم. ما هنوز به بستن تیم نرسیده‌ایم و به دنبال حساب و کتاب‌ها هستیم، اما در مجموع هدف ما موفقیت تیم است و فقط کمک می‌کنیم تا استقلال موفق شود.

قلعه‌نویی لیست بازیکنان مورد نظرش را به شما داده؟
(به شدت عصبانی می‌شود) قلعه‌نویی چشمش را عمل کرده و مریض است و هنوز ندیدمش تا با هم صحبت کنیم من تازه ۲۴ ساعت است که آمده‌ام و فعلا به حساب و کتاب‌های باشگاه رسیدگی می‌کنم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز