خبرگزاری کار ایران

افشارزاده بهترین انتخاب بود؛

روشن: فقط قلعه‌نویی می‌تواند این استقلال را درست کند / باید حالا هنرش را نشان دهد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۸۵۵

افشارزاده یکی از بهترین مدیران ورزش ایران است و با سابقه‌ای که دارد بهترین انتخاب برای مدیرعاملی استقلال بود، اگر او آکادمی و کمیته فنی استقلال را قوی کند و احترام به پیشکسوت را درست کند موفق می‌شود.

ایلنا: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است افشارزاده بهترین انتخاب برای مدیرعاملی باشگاه استقلال بوده و اگر آکادمی و کمیته فنی باشگاه را قوی کرده و احترام به پیشکسوت را در این مجموعه درست کند با استقلال موفق خواهد شد.

گفتگوی حسن روشن با خبرنگار ایلنا را درزیر بخوانید:
اتفاقات اخیر باشگاه استقلال باعثشد افشارزاده مدیر عامل باشگاه شود، در این رابطه چه نظری دارید؟
به نظرم بسیار عالی بود. افشارزاده یکی از بهترین مدیران ورزش ایران است و با سابقه‌ای که دارد بهترین انتخاب برای مدیر عاملی استقلال بود. اگر او آکادمی و کمیته فنی استقلال را قوی کند و احترام به پیشکسوت را در این باشگاه درست کند موفق می‌شود. با این جور آدم‌ها کار کردن سخت است چون ورزشی هستند و نمی‌شود به آنها دروغ گفت. مدیر عاملان قبلی هیچ‌کدام ورزشی نبودند و فکر می‌کردند همه چیز را می‌دانند و می‌گفتند شما فقط پول بدهید و ما می‌دانیم چه کار کنیم، در صورتی که در آکادمی علناً ۲۳ نفر پولدار را می‌آوردند که خرج آکادمی را بدهند. وقتی باشگاه ۴۰ میلیارد بدهی دارد اشکالی نداشت ۵۰۰میلیون هم برای آکادمی بدهکار شوند، اما کار اصولی انجام دهند، اما مدیر عامل قبلی ۴۰ میلیارد بدهکار بود و ۶۰ ۷۰ نفر را همراه با تیم به مکه می‌برد.

اما فتح‌اله‌زاده اعلام کرد این عده پول داده‌اند و به باشگاه کمک کرده‌اند و همراه با تیم به مکه رفتند؟
پول هم بدهند نباید بروند. مگر علیپور هم پول داده بود که همراه استقلال به مکه رفته بود؟ مگر علیپور نگفت یک سیل می‌آید و قلعه‌نویی را می‌برد؛ دیدیم که سیل نیامد و به گفته خود آقای شوالیه علیپور را به توصیه خود قلعه‌نویی به مکه بردند، پس چطور علیپور پول داده بود و همراه با استقلال به مکه رفته بود؟

عده‌ای معتقدند افشارزاده کار ستادی انجام داده و کار اجرایی نکرده، به همین دلیل در استقلال با چالش‌های بزرگی مواجه خواهد شد، این فرضیه را قبول دارید؟
اگر افشارزاده درکمیته المپیک نفوذ و رفیق نداشت وزنه‌برداری ما برای چندین سال تعلیق می‌شد. تمام کار کمیته ملی المپیک را افشارزاده انجام می‌داد، پس کار اجرایی کرده، ضمن اینکه خودش قهرمان ژیمناستیک بوده و موفقیت‌های زیادی داشته و برای او آروزی موفقیت می‌کنم. افشارزاده هر چند زیاد فوتبالی نیست، اما حتما مشاوران فوتبالی دارد و از آنها کمک خواهد گرفت.

قلعه‌نویی به عنوان تنها گزینه افشارزاده سرمربی استقلال است، در این رابطه چه نظری دارید؟
عالی است، چون این تیم پیر است و درست‌کردن چنین تیمی خیلی سخت است. قلعه‌نویی با پول زیاد و بازیکنان اسمی نتیجه می‌گرفت، اما الان قلعه‌نویی باید هنرش را نشان بدهد چون با این شرایط هیچ کسی استقلال را تحویل نمی‌گیرد و فقط خود قلعه‌نویی می‌تواند. به هر حال قلعه‌نویی بهترین مربی لیگ بوده و می‌تواند تیم را درست کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز