خبرگزاری کار ایران

مستند ناصر حجازی ۳ ماه دیگر در بازار؛

حجازی: ابزار مهیا شود استقلال به راحتی قهرمان می‌شود / قلعه‌نویی تیم را دگرگون کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۰۸

باید در این تیم دگرگونی اساسی ایجاد شود و به خصوص در بحثبازیکنان، صرفاً ستاره گرفتن درست نیست و یکسری جوان باد بیایند که حداقل برای ۲-۳ سال استقلال را بیمه کنند.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال معتقد است این تیم نیاز به دگرگونی دارد و صرفاً جذب بازیکنان ستاره نمی‌تواند تضمین موفقیت برای این مجموعه باشد بلکه آبی‌پوشان تهرانی باید بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای را جذب کنند تا حداقل ۳ سال این تیم را بیمه کنند.

گفت‌وگوی آتیلا حجازی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید.

در مورد معرفی افشارزاده به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال چه نظری دارید؟
من از افشارزاده شناخت زیادی ندارم، اما در پست مدیریت سابقه دارد ولی باید به این موضوع اشاره کنیم کار کردن در استقلال و پرسپولیس با همه جا فرق دارد. فکر می‌کنم افشار زاده با توجه به تجربیاتش بتواند در استقلال موفق باشد.

اما عده‌ای معتقدند افشارزاده کار اجرایی نکرده؟
من هم همین نظر را دارم ضمن اینکه مدیریت در استقلال و پرسپولیس کار بسیار سنگین و سختی است. در آینده مشخص می‌شود افشارزاده توانایی کار در استقلال را دارد یا نه اما امیدوارم موفق شود.

قلعه‌نویی قرار است در فصل جدید هم سرمربی استقلال باشد. در این رابطه چه صحبتی دارید؟
به هر حال تصمیمی است که هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه گرفته‌اند و باید احترام گذاشت. هر کسی که در کادر فنی است باید استقلال را از وضعیت سال قبل نجات بدهد و موفق شود.

با توجه به اتفاقات و فصل قبل قلعه‌نویی می‌تواند در فصل جدید با استقلال موفق شود؟
باید در این تیم دگرگونی اساسی ایجاد شود و به خصوص در بحثبازیکنان یک عده جوان با انگیزه بیایند که‌ آینده تیم را تضمین کند. صرفاً ستاره گرفتن درست نیست و یکسری جوان باد بیایند که حداقل برای ۲-۳ سال استقلال را بیمه کنند. استقلال امسال مثل پارسال مشکل مالی ندارد و باید از این بودجه درست استفاده کند تا موفق شوند.

کامران صاحب‌پناه رئیس هیات مدیره باشگاه اعلام کرد امسال حداقل یک و حداکثر ۲ جام می‌خواهیم؛ به نظر شما استقلال امسال می‌تواند جام بگیرد؟
باید امکانات و ابزار موفقیت مهیا شود. وقتی پول باشد می‌شود بازیکن خوب گرفت و تیم قدرتمندی را روانه بازی‌ها کرد تا مدعی ۲ جام باشد. امسال می‌توان از استقلال انتظار جام داشت. اگر بازیکنان خوبی جذب شوند می‌توانند به راحتی قهرمان شوند.

در مورد فیلم مستند مرحوم ناصر حجازی هم شایعاتی مبنی بر قطع این پروژه به گوش می‌رسد. این شایعات واقعیت دارد؟
نه؛ فیلمبرداری این پروژه تقریباً تمام شده و در مرحله تدوین و مونتاژ است. به نظرم کار خوبی شده و آدم‌های خوبی از جمله ورزشکار، هنرمند و شخصیت‌های خوبی در این کار حضور دارند که فیلم خوبی شده و فکر می‌کنم تا ۳ ماه آینده این فیلم وارد بازار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز