خبرگزاری کار ایران

بدهی سرخابی‌ها پرداخت می‌شود؛

خادم: مدیران استقلال و پرسپولیس براساس سقف هزینه قرارداد ببندند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۸۸

منابع مالی و میزان درآمدزایی اسپانسرهای این دو باشگاه مشخص شده و آنها بر اساس این منابع می‌توانند برای فصل آینده برنامه‌ریزی جامعی داشته باشند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشکلی برای امضای قرارداد با بازیکنان فصل بعد ندارند، گفت: این دو باشگاه بر اساس سقف هزینه تعیین شده از سوی سازمان لیگ با بازیکنان قرارداد منعقد کنند.

امیر رضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: وزارت ورزش در زمان مناسب و با بررسی‌های جامع نسبت به انتخاب اعضای هیات رئیسه و مدیر عامل دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس اقدام کرد و خوشبختانه تیمی با رویکرد اقتصادی برای مدیریت این دو باشگاه انتخاب شد و آنها مشکلی برای بستن تیم های شان برای فصل بعد ندارد.

خادم ادامه داد: از ابتدا نیز هدف ما این بود تا در فصل نقل و انتقالات مشکلی برای این دو باشگاه ایجاد نشود که خوشبختانه در بهترین زمان ممکن وضعیت مدیریتی این دو تیم مشخص شد و آنها می‌توانند با اطمینان و ثبات لازم برای آینده برنامه ریزی کنند.

وی با تاکید بر اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل آینده به بخش خصوصی واگذار می‌شوند، گفت: منابع مالی و میزان درآمدزایی اسپانسرهای این دو باشگاه مشخص شده و آنها بر اساس این منابع می‌توانند برای فصل آینده برنامه‌ریزی جامعی داشته باشند.

خادم ادامه داد: هیات مدیره این دو باشگاه درباره بسیاری از موارد بویژه جرایم حقوقی و تخفیف‌ها، موظف هستند که آن را مرتفع کنند و قطعا حل این مسایل احتیاج به منابع مالی مناسب دارد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: پس از پرداخت بدهی‌ها هرچه از اموال باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باقی بماند در واگذاری‌ها لحاظ می‌شود.

خادم تصریح کرد: فقط بحثبدهی و پرداختی‌ها مطرح نیست، بلکه دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس دارایی‌های بسیار زیادی دارند که در زمان واگذاری این دارایی‌ها مد نظر قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز