خبرگزاری کار ایران

علاقه‌شخصی‌ام را به هیات‌مدیره تحمیل‌نمی‌کنم؛

صاحب‌پناه: پول زیاد بیاوریم استقلال در فوتسال تیمداری می‌کند / متخصص آورده‌اند مشکلات حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۷۸

درست است که من به فوتسال علاقه دارم اما این علاقه شخصی من است و باعثنمی‌شود که علاقه شخصی‌ام را به هیات مدیره تحمیل کنم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اول باید بچه‌ای که روی دست ما مانده را بزرگ کنیم و بعد به فکر تیمداری در رشته‌های دیگر باشیم.

کامران صاحب‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اینکه اهالی فوتسال به خاطر حضور من در هیات مدیره استقلال انتظار دارند ما تیم فوتسال باشگاه را تشکیل دهیم نظر لطف آنها نسبت به من است، اما اول باید بچه‌ای که روی دست ما مانده را بزرگ کنیم و بعد اگر پول زیاد آوردیم خوشحال می‌شویم در رشته‌های دیگر مثل فوتسال تیمداری کنیم. اول باید بدهی‌های باشگاه را به نقطه‌ای برسانیم، در مورد رشته‌های دیگر و فعالیت باشگاه بر آنها الان روی هیچ رشته‌ای تمرکز نکرده‌ایم.

وی افزود: درست است که من به فوتسال علاقه دارم، اما این علاقه شخصی من است و باعثنمی‌شود علاقه شخصی‌ام را به هیات مدیره تحمیل کنم. فوتسال ما موقعیت خوبی در آسیا و جهان دارد، اما نمی‌توانم به دلیل علاقه شخصی‌ام به هیات مدیره تحمیل کنم که در فوتسال تیمداری کند.

صاحب‌پناه در پایان در مورد مسدود بودن حساب باشگاه استقلال گفت: برای انجام هر کاری راهکاری‌های قانونی متعددی وجود دارد. ما با استفاده از قوانین و در چهارچوب قوانین سعی می‌کنیم تامشکلات را حل کنیم و این مشکلات باعثنمی‌شود رو به جلو نرویم. یک‌سری متخصص آورده‌اند که مشکلات حل شود و بتوانیم به بهترین شکل کار را ادامه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز