خبرگزاری کار ایران

همه دست به دست هم داده‌ایم؛

رحیمی: برنامه باشگاه پرسپولیس مدون، معلوم و قانونی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۲۶

برنامه باشگاه مدون و معلوم و قانونی است و همه چیز برای مردم و هواداران شفاف بیان می‌شود. امیدوارم با حمایت معنوی وزارت ورزش باشگاه پرسپولیس به عنوان یک باشگاه و نه یک تیم فعالیت خود را گسترش دهد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه راه سختی تا رسیدن به مطلوب‌ترین شکل فوتبال در پیش داریم، گفت: می‌خواهیم پرسپولیس را به عنوان الگوی فوتبال در کشور معرفی کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی در نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان گفت: صمیمانه از آقای گودرزی، خادم و گرشاسبی به خاطر حمایت‌ها و کمک‌هایشان تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به همدلی میان اعضای هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: همه ما دست به دست هم داده‌ایم تا بتوانیم برای باشگاه پرسپولیس کار مثبتی انجام دهیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه راه سختی تا رسیدن به مطلوب‌ترین شکل فوتبال در پیش داریم، عنوان کرد: می‌خواهیم پرسپولیس را به عنوان الگوی فوتبال در کشور معرفی کنیم.

رحیمی در ادامه با تاکید برنامه‌ریزی برای تقویت تیم‌های پایه افزود: اگر ظرف یک‌سال نتوانیم از پایه‌های پرسپولیس یکی - دو نفر را به تیم اصلی بیاوریم هیچ کاری نکرده‌ایم. باید در این رده سنی چنان برنامه‌ریزی قوی داشته باشیم که بتوانیم با تربیت فوتبالیست‌های شاخص، از این نفرات به لیگ‌های بین‌المللی بفرستیم.

رحیمی تاکید کرد: برنامه باشگاه مدون و معلوم و قانونی است و همه چیز برای مردم و هواداران شفاف بیان می‌شود. امیدوارم با حمایت معنوی وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس به عنوان یک باشگاه و نه یک تیم فعالیت خود را گسترش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز