خبرگزاری کار ایران

بهترین‌ها را انتخاب می کنم؛

وینگادا: بازیکنان امید را در شرایط مختلف محک می‌زنم / احتمال دعوت از بازیکنان جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۴۲

معتقدم بازیکن خوب به سن و سال محدود نمی شود. من در سال ۱۹۹۶ که سرمربی تیم امید پرتغال بودم نونوگومژ و دنی در حالی که سن‌شان بسیار کمتر بود را به تیم دعوت کردم.

سرمربی تیم ملی امید در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی ملی امید و جوانان گفت: قصد دارم بازیکنان را در شرایط مختلف محک بزنم.

به گزارش ایلنا، نلو وینگادا در خصوص این دیدار تدارکاتی گفت: این دیدار بیشتر جنبه تمرینی داشت. شرایط این بازی را از نزدیک دیدم و اطلاعات جدیدی درباره بازیکنان کسب کردم که این امر می تواند نقش مهمی در انتخاب هایم برای آینده داشته باشد.

وینگادا در ادامه در خصوص شرایط بازیکنانش گفت: بازیکنان تیم را زیر نظر داشته و در شرایط مختلف محک می زنم. من قصد دارم تا برترین ها را انتخاب کنم تا تیم امید در آینده نتیجه خوبی بگیرد. تیم ملی جوانان نیز از بازیکنان خوبی بهره می برد و شاید در آینده از چند بازیکن این تیم نیز برای تیم ملی امید دعوت کنم. معتقدم بازیکن خوب به سن و سال محدود نمی شود. من در سال ۱۹۹۶ که سرمربی تیم امید پرتغال بودم نونوگومژ و دنی در حالی که سن‌شان بسیار کمتر بود را به تیم دعوت کردم.

سرمربی تیم امید در پایان در خصوص وضعیت تیم جوانان هم گفت: آنها تمرینات خود را پیگیری می کنند و به نظر من از نظر بازیکن و ظرفیت شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانند در بازی های آسیایی به اهدافش برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز