خبرگزاری کار ایران

دردیدار با خواکین ساگوئز؛

آذری: ایران بهترین بازار برای کشف استعداد فوتبال است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۶۴

با توجه به امکانات عالی ذوب آهن راغب هستیم که این کمپ ها را در اصفهان نیز ایجاد کنیم و بطور حتم با توجه به تجربه باشگاه رئال مادرید و امکانات ذوب آهن، در این زمینه موفق خواهیم بود.

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: این روزها در حال توسعه زیر ساخت‌های باشگاه ذوب‌آهن هستیم و به جرات می‌توان گفت این باشگاه یکی از پر امکانات‌ترین باشگاه‌های کشور است.

به گزارش ایلنا، سعید آذری در دیدار ساگوئز رئیس بنیاد آموزش رئال‌مادرید از ورزشگاه ملت با بیان اینکه خیلی خوشحالم امروز میزبان فردی هستیم که از بالاترین سطح فوتبال دنیا به ذوب‌آهن آمده، عنوان کرد: باشگاه رئال دارای تجربه‌ای ۱۱۰ ساله است که محبوبیت فراوانی در اصفهان و ایران دارد و ستاره‌های این باشگاه از زمان دی ‌ستفانو به بعد به محبوبیت رسیدند و اکنون فکر می‌کنم بعد از بازدید از باشگاه ذوب‌آهن شما این باشگاه را در ردیف خوب‌ها قرار خواهید داد که افتخار بزرگی برای ما است.

وی در ادامه گفت: طرح جامع توسعه برای ورزشگاه‌ملت شامل سالن خوابگاه و موارد متعدد ورزشی است و با توجه به اینکه قوی‌ترین اسپانسر ورزشی یعنی کارخانه عظیم ذوب‌آهن را داریم، اگر بتوانیم از باشگاه و تجربیات شما استفاده کنیم بسیار عالی خواهد بود و این ارتباط می‌تواند دو سویه و حرفه‌ای باشد که شما تجربیات خود را در خصوص آموزش در اختیار ذوب‌آهن قرار دهید تا به مقتدرترین مدیریت فوتبال دست یابیم چون من با وجود سابقه ۳۴ ساله فعالیت ورزشی با مشاهده یکی از بازی‌های شما در لالیگا یا اروپا احساس می‌کنم باید بیشتر توسعه پیدا کنیم، به همین دلیل نیازمند همکاری متقابل هستیم.

وی ارتباط و شناختش از ایران و اصفهان و استعدادهای فوق‌العاده را راه تعامل با ساگوئز دانست و افزود: با معرفی این موارد و آموزش شما در باشگاه رئال این امکان میسر می‌شود که هزینه‌های شما کاهش پیدا کند زیرا قطعا یکی از اهداف اصلی باشگاه رئال‌مادرید دستیابی به بازارهایی است که بتواند با هزینه کمتر و معقول‌تر بهترین استعدادها را کشف و آموزش دهد بنابراین ما در این زمینه آماده همکاری با شما هستیم.

خواگین ساگوئز در ادامه سفره یک روزه خود در اصفهان به بازدید از کارخانه ذوب‌آهن رفت که در این بازدید نشستی با مدیر عامل شرکت سهامی ذوب‌آهن داشت. در ابتدای این نشست، محمدی عضو هیات مدیره شورای بازرگانی ایران و اسپانیا ضمن معرفی خواگین ساگوئز از میزبانی بسیار عالی ذوب آهن تشکر کرد و اظهار داشت: هدف ما ایجاد کمپ‌های مشابه به کمپ های آموزشی رئال مادرید در تهران است، ولی با توجه به امکانات عالی ذوب آهن راغب هستیم که این کمپ‌ها را در اصفهان نیز ایجاد کنیم و بطور حتم با توجه به تجربه باشگاه رئال مادرید و امکانات ذوب آهن در این زمینه موفق خواهیم بود.

در ادامه خواکین ساگوئز با ابراز خوشحالی از اینکه به ایران و اصفهان سفر کرده اظهار داشت: امکانات ذوب‌آهن در زمینه ورزش بسیار عالی است و در مورد آموزش کودکان و نوجوانان بسیار عالی عمل شده، افتخار می‌کنم همکاری‌های لازم در زمینه گسترش فوتبال را با همدیگر داشته باشیم.

در ادامه سعد محمدی با ابراز خرسندی ازاین دیدار گفت: تجربیات رئال مادرید در فوتبال بسیار ارزنده است و از سعید آذری تقاضا می‌کنم با کمک گرفتن از تجربیات باشگاه رئال صاحب چرخه تولید و آموزش بازیکن شویم، زیرا بدست آوردن تجربه کلان در راستای توسعه فوتبال و تربیت بازیکن اهمیت زیادی داردو وجود تفاهم‌نامه در زمینه تولید بازیکن یکی از نیازهای سیستم ذوب آهن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز