خبرگزاری کار ایران

سرمربی سابق عراق در تبریز؛

پتروویچ سرمربی تراکتورسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۳۰۷

نظمی گفت: با بررسی‌هایی که بین ۳ گزینه داخلی و ۲۵ گزینه خارجی داشتیم سرانجام با ولادیمیر پتروویچ مربی ۵۸ ساله اهل کشور یوگسلاوی سابق، وی به توافق رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از توافق این باشگاه با ولادیمیر پتروویچ سرمربی پیشین تیم ملی عراق برای هدایت تراکتورسازی در فصل آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، جمشید نظمی درخصوص انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با بررسی‌هایی که بین ۳ گزینه داخلی و ۲۵ گزینه خارجی داشتیم با توجه به سابقه و رزومه بسیار خوب پتروویچ مربی ۵۸ ساله اهل یوگسلاوی سابق، سرانجام با وی به توافق رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی افزود: قرار است هفته آینده این سرمربی به تبریز بیاید تا قراردادش را با تراکتورسازی نهایی کند.

پتروویچ سابقه بازی در تیم‌های ستاره‌سرخ‌بلگراد، آرسنال انگلیس، نانسی فرانسه و استاندارد لیژ بلژیک را در کارنامه دارد. این مربی به عنوان سرمربی در تیم‌های ستاره‌سرخ‌بلگراد، تیم زیر ۲۱سال صربستان، تیم دالیان‌چین، تیم ملی چین و تیم ملی عراق فعالیت کرده است. پتروویچ در یک فصل حضور خود در دالیان دو مقام قهرمانی در لیگ و جام‌حذفی چین بدست آورد و با درخشش در این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی چین انتخاب شد. زمان ورود این سرمربی به تبریز متعاقبا از طریق سایت رسمی این باشگاه اعلام خواهد شد.

این انتخاب در شرایطی صورت گرفته که قبل از این خبرهایی در مورد احتمال انتخاب یک مربی ایرانی یا برانکو ایوانکوویچ برای هدایت سرخ‌پوشان تبریزی در لیگ چهاردهم منتشر شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز