خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال؛

اسامی لیست مازاد فولاد خوزستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۱۲

با توجه به زمان کمی که داشتیم توانستیم با این مربی که گزینه حداقل ۴ تیم لیگ برتری دیگر بود، مذاکره کرده و در کمتر از ۲ روز این قرارداد را امضا کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن تقدیر از زحمات حسین فرکی اسامی بازیکنان جدا شده این فصل تیم اهوازی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سیف اله دهکردی در رابطه با پایان یافتن همکاری این باشگاه با حسین فرکی اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از همه زحماتی که وی و دیگر اعضای کادر فنی پیشین تیم برای موفقیت فولاد کشیده‌اند، تشکر و قدردانی کنم، چراکه این همکاری ۲ ساله برای باشگاه فولاد خوزستان نتایج بسیاری داشته که در رأس آن قهرمانی در سیزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال بود. روزهای خوب همکاری با حسین فرکی هیچ‌گاه از یاد و خاطر بنده، اعضای باشگاه و هواداران نخواهد رفت و ما خوزستانی‌ها همیشه سپاسگذار زحمات وی بوده و خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به دلایل انتخاب دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: پس از پایان لیگ برتر و مسابقات آسیایی صحبت‌های زیادی با فرکی داشتیم و وی با وجود اینکه از نظر جسمانی مشکلات و گرفتاری‌هایی داشت ما را متقاعد کرد که دیگر نمی‌توانیم در خدمت وی باشیم، وی گفت می‌خواهد در فصل آینده استراحت کند، پس از این صحبت‌ها بود که فرکی نام اسکوچیچ را مطرح کرد.

دهکردی ادامه داد: بنده از نزدیک در جریان مشکلات فرکی بودم و به وی حق می‌دهم، همچنین از آقایان خداداد، دارستانی و سجادی که در کنار وی به فولاد و فوتبال خوزستان خدمت کردند یک خسته نباشید می‌گویم. به هرحال تقدیر باشگاه فولاد این شد که در چهاردهمین دوره از لیگ برتر این مربی کروات روی نیمکتش بشیند و آن را رهبری کند و بنده مطمئن هستم سرمربی جدید فولاد هم بتواند از جایگاه این تیم در فوتبال کشور و آسیا دفاع کند.

دهکردی در ادامه با اشاره به قرارداد اسکوچیچ با باشگاه فولاد، اظهار داشت: قرارداد ما با این مربی از نوع یک‌ساله است و با توجه به زمان کمی که داشتیم توانستیم با این مربی که گزینه حداقل ۴ تیم لیگ برتری دیگر بود، مذاکره کرده و در کمتر از ۲ روز این قرارداد را امضا کنیم.

دهکردی همچنین با اشاره به وضعیت بازیکنان جداشده از تیم اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان به همکاری‌اش با عباس‌محمد رضایی، مهدی نوری، لئندرو چاوز، ابوالحسن جعفری و سعید سالارزاده پایان داده و تلاش می‌کند با تمدید قرارداد با دیگر بازیکنان خود و جذب نفرات جدید یک تیم قدرتمند را روانه مسابقات پیش رو کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز