خبرگزاری کار ایران

ثنایی در گفت‌وگو با ایلنا عنوان‌کرد:

ابراهیم‌زاده و ۳ مربی دیگر گزینه‌های سرمربیگری پیکان / درباره کاظمی استعلام می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۹۴

در حال حاضر علاوه بر فرهاد کاظمی، با منصور ابراهیم‌زاده هم گفتگویی را انجام داده‌ایم و قرار است جلسه حضوری نیز با وی برگزار کنیم. دو مربی دیگر هم مدنظرمان است که فعلا نام آنها را اعلام نمی‌کنم.

سرپرست باشگاه پیکان با اشاره به آغاز مذاکرات این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید گفت: منصور ابراهیم زاده و سه مربی دیگر گزینه های سرمربیگری فصل آینده تیم پیکان هستند.

ابراهیم ثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب در مورد آخرین وضعیت کادر فنی تیم فوتبال پیکان گفت: در حال ارزیابی گزینه‌های مورد نظر هستیم و از امروز شنبه مذاکرات رسمی خود را آغاز خواهیم کرد.

وی درخصوص وضعیت فرهاد کاظمی اینکه آیا مشکلی برای هدایت پیکان توسط وی با مخالفت‌هایی مواجه شده‌اید، یادآور شد: چنین بحثی اصلا مطرح نیست، اما در صورت انتخاب کاظمی به عنوان سرمربی از سازمان لیگ استعلام کتبی خواهیم گرفت زیرا تابع مقررات هستیم.

سرپرست باشگاه پیکان در خصوص اینکه چه نفراتی در فهرست گزینه‌های هدایت پیکان قرار دارند، اظهار داشت: درحال حاضر علاوه بر فرهاد کاظمی، با منصور ابراهیم‌زاده هم گفت‌وگویی را انجام داده‌ایم و قرار است جلسه حضوری نیز با وی برگزار کنیم. دو مربی دیگر هم مدنظرمان است که فعلا نام آنها را اعلام نمی‌کنم.

ثنایی با بیان اینکه اعتقادی به استفاده از مربی خارجی ندارد، زیرا مربیان توانمند ایرانی بسیاری در کشور وجود دارند، گفت: در مقطع قبلی هم که مدیریت پیکان را برعهده گرفتم، پیش از حضور من قرارداد دارابینیان را بسته بودند، به همین دلیل درست نبود قراردادش را فسخ کنم. همچنین وی با من صحبت کرد و درخواست کرد به او فرصت دهیم خودش را نشان دهد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: امسال به دنبال تقویت کادر فنی و بازیکنان تیم پیکان هستیم تا وضعیت با ثباتی داشتیم و نگرانی برای سقوط نداشته باشیم. البته برای هزینه‌ها قطعا زیر سقف تعیین‌شده از سوی سازمان لیگ عمل خواهیم کرد چراکه اعتقادی به هزینه‌های سنگین برای باشگاه نداریم.

وی در خصوص اینکه وضعیت مدیرعامل باشگاه پیکان چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: در حال حاضر در جمع هیات مدیره دو جای خالی داریم که هر زمان این دو عضو جدید انتخاب شدند در مورد مدیرعامل تصمیم‌گیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز