خبرگزاری کار ایران

رسانه ها حمایت خوبی از تیم ملی داشتند؛

شجاعی: برای کسب نتایج آبرومند به برزیل می‌رویم / کاش زمان بیشتری داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۳۰

نمی توانم پیش بینی کنم که ما به مرحله بعد صعود می کنیم یا خیر اما تمام سعی و تلاش مان را می کنیم که نتیجه آبرومندانه ای برای تیم ملی ایران کسب کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی‌توانم پیش بینی کنم که به مرحله بعد صعود می‌کنیم یا نه اما تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که در جام جهانی نتیجه آبرومندانه‌ای کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، مسعود شجاعی درباره شرایط لاس‌پالماس در فصل گذشته گفت: سال خوبی بود و از اول لیگ هم خوب شروع شد، ولی در کل نسبت به سال گذشته که مصدومیت طولانی مدتی داشتم بهتر بودیم.

وی در ادامه درباره روند آماده سازی تیم ملی گفت: من تازه به این اردو رسیده ام ولی تمرینات خوبی در حال انجام است. بازیکنان با جدیت کامل این تمرینات را پیگیری می کنند و ملی پوشان با همه انگیزه و تلاش تمرین می کنند.

بازیکن تیم ملی درباره بازی دوستانه برابر مونته نگرو و آنگولا گفت: مونته نگرو و آنگولا تیم های هستند که برای شبیه سازی بازی با بوسنی و نیجریه در نظر گرفته شده اند. این دو دیدار می تواند نشان دهد که ما در چه حدی هستیم و به طور جدی محک می خوریم. به نظر من هر دو تیم خوبی هستند ولی فکر می کنم اگر زمان بیشتری داشتیم و بازی های تدارکاتی بیشتری برگزار می شد، برای آماده سازی تیم و بازیکنان بهتر بود.

مهاجم تیم ملی در پایان درباره حمایت رسانه ها از تیم ملی گفت: رسانه ها تا الان به خوبی از تیم ملی ایران حمایت کردند و ما این انتظار را داریم که همچنان این حمایت ادامه داشته باشد. نمی توانم پیش بینی کنم که ما به مرحله بعد صعود می کنیم یا خیر اما تمام سعی و تلاش مان را می کنیم که نتیجه آبرومندانه ای برای تیم ملی ایران کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز