خبرگزاری کار ایران

فوتبال ایرانی را به نمایش می‌گذاریم؛

احمدی: مهاجمان حریفان ایران در جام‌جهانی را می‌شناسم

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۶۰

بستگی دارد که بازی های جام جهانی را سخت بگیریم یا آسان. اگر سخت بگیریم بی شک به ما سخت خواهد گذشت!

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه تیم ملی تمرینات اختصاصی را در اردوی اتریش پیگیری می کند، از روند آماده سازی ملی پوشان ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، رحمان احمدی در خصوص اردوی تدارکاتی اتریش گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. روند آمادگی تیم ملی خوب بوده و انجام کارهای تاکتیکی شرایط تیم را بهتر می کند تا به آمادگی ۱۰۰ در صد جسمانی برسیم.

وی در ادامه درباره بازی دوستانه برابر بلاروس گفت: دیدار برابر بلاروس، بازی فیزیکی و سنگینی بود که برگزار شد. معتقدم بازی های تدارکاتی که پیش رو داریم باعثمی شود بچه ها خوب بازی کنند و برای رقابت های جام جهانی آماده شوند.

احمدی در مورد دیدار مقابل نیجریه، آرژانتین و بوسنی گفت: اولین دیدار برابر نیجریه است و این تیم، تیم بدی نیست. بستگی دارد که بازی های جام جهانی را سخت بگیریم یا آسان. اگر سخت بگیریم بی شک به ما سخت خواهد گذشت. بازی های آرژانتین را دیده ام و تمامی مهاجمان این تیم را می شناسم. اما هنوز فیلمی از تیم بوسنی ندیده ام. بازیهای سختی را پیش رو داریم اما هر چقدر سخت باشد باز هم فوتبال خوب ایرانی را به نمایش می گذاریم.

وی در باره تمرینات اختصاصی دروازبانان که انجام می شود گفت: تمرینهای اختصاصی خوبی را انجام داده ایم و فکر می کنم تا زمان مسابقات پیش رو، آماده تر نیز شویم. اردوی افریقای جنوبی بسیار مطلوب بود و تمرینات بدنسازی خوبی را پیگیری کردیم و فکر می کنم این روند، به سیستم تیم کمک بسزایی می کند.

احمدی در پایان از مردم و رسانه ها خواست تا همچون گذشته از تیم ملی حمایت کنند و حمایت هایشان ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز