خبرگزاری کار ایران

خوشحالم آن گل سبب کار خیر می‌شود؛

استیلی: پیراهنم در جام جهانی به تمام بچه‌های سرطانی تعلق دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۰۷

از اینکه با آن گل توانستم مردم ایران و بسیاری از مردم را در اقصی نقاط دنیا خوشحال کنم، باعثشادی من بود و خوشحالم آن گل سبب کار خیر می‌شود تا چند هموطن شاد شوند.

زننده گل قرن بیستم که همیشه در امور خیریه پیشقدم است، این بار بعد از ۱۶ سال، پیراهنی را که با آن برابر تیم ملی آمریکا گلزنی کرده بود را به نفع کودکان سرطانی به حراج گذاشت.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی در اینباره گفت: در مدت این ۱۶ سال، چند باری این صحبت پیش آمد که این پیراهن را برای انجام امور خیریه، حراج کنیم اما آن جدیت لازم وجود نداشت. خودم این امکان را نداشتم تا اینکه این بچه‌ها سراغ من آمدند و وقتی دیدم در این موضوع کاملا جدی هستند و موضوع به بچه‌های سرطانی بر می‌گردد کاملا به موضوع علاقمندم شدم.

سخنگوی پرسپولیس ادامه داد: همیشه دوست داشته‌ام در امور خیر پیشقدم باشم، به نظرم نباید فرصت حضور در کارهای خیرخواهانه را از دست داد، چون این توفیقی است که خدا به ما می‌دهد و مهم حضور در این امور در حد توانایی است. من هم که این گروه را مصمم دیدم از مادرم خواستم، اگر امکان دارد آن پیراهن را به این کار خیر اختصاص دهد. از اینکه با آن گل توانستم مردم ایران و بسیاری از مردم را در اقصی نقاط دنیا خوشحال کنم، باعثشادی من بود و خوشحالم آن گل حالا سبب کار خیر می‌شود تا چند هموطن شاد شوند و این پیراهن به تمام بچه‌های سرطانی تعلق دارد.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: من امیدوارم چنین اتفاقاتی را بیشتر شاهد باشیم و دوستان دیگر هم به چنین اقداماتی دست بزنند. اینکه مبلغی برای کمک به یک قشر خاص جمع می‌شود خیلی خوب است، اما به نظرم مهمتر از آن توجه دادن جامعه به گروهی از افراد است که باید در کنارشان باشیم. مردم ایران همیشه در امور خیر از یکدیگر سبقت گرفته‌اند. هر گاه در گوشه‌ای از ایران یا حتی خارج از ایران مردمی نیاز به کمک دارند، ایرانی‌ها پیشقدم بوده‌اند. فکر می‌کنم چنین اقداماتی، به توسعه این فرهنگ کمک می‌کند و امیدوارم چهارشنبه(۷خرداد از ساعت ۲۱ تا ۲۳) در ایوان شمس شاهد حضور گسترده افراد خیر باشیم.

سخنگوی هیأت مدیره پرسپولیس در پایان درباره جلسه بعدی هیأت مدیره تصریح کرد: با توجه به تعدد مسائل و مواردی که باید به آنها بپردازیم جلسات هیأت مدیره به صورت هفتگی تشکیل می‌شود. این هفته هم با حضور اعضا جلسه خواهیم داشت که در جریان آن ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبلی با توجه به مسائل پیش‌رو و نیازهای باشگاه، تصمیم‌گیری‌های جدیدی صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز