خبرگزاری کار ایران

هدفگذاری ما۴ تیم بالای جدول است؛

ثنایی: توافقات خوبی با ابراهیم زاده داشتیم / شرایط آسانسوری را محو می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۸۶

ما زمانی مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قدرت نمایی می کردیم و جزو تیم های بالای جدول بودیم و حالا هم می خواهیم همین شرایط را در لیگ ۹۳ تکرار کنیم.

سرپرست باشگاه پیکان ضمن تایید مذاکره این باشگاه با منصور ابراهیم زاده از توافقات ضمنی با سرمربی فصل گذشته تیم راه آهن خبر داد.

ابراهیم ثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب با اعلام اینکه سرمربی جدید تیم پیکان تا پایان هفته معرفی می شود اظهار داشت: شب گذشته(یکشنبه) به مدت دو ساعت با منصور ابراهیم‌زاده مذاکراتی انجام دادیم و از نقطه نظرات ایشان باخبر شدیم.

وی افزود: ابراهیم‌زاده در این جلسه اطلاعاتی از تیم و وضعیت باشگاه گرفت تا بعد از بررسی شرایط پاسخ نهایی را به ما بدهد. لیست بازیکنان، امکانات باشگاه و… در اختیار ابراهیم‌زاده قرار گرفته است و این مربی بعد از مطالعاتی که انجام خواهد داد، روز چهارشنبه پاسخ نهایی‌اش را به باشگاه پیکان اعلام می‌کند.

سرپرست باشگاه پیکان با تاکید بر اینکه اولویت ما در انتخاب سرمربی مسائل اخلاقی است، اظهار داشت: برای ما مسائل اخلاقی اهمیت بسزایی دارد و تلاش داریم تا امسال تیمی که الگوی اخلاقی است را در لیگ شرکت دهیم.

وی درباره اینکه از نظر مالی مشکلی با ابراهیم زاده نداشتیم گفت: مذاکرات خوب پیش رفته است. اکنون باشگاه پیکان آماده همکاری با ابراهیم‌زاده است و تنها منتظر پاسخ ایشان هستیم.

ثنایی هدفگذاری این باشگاه برای فصل ۹۳ را قرار گرفتن در جمع ۴ تیم بالای جدول عنوان کرد و افزود: امسال قصد داریم در جمع مدعیان لیگ قرار بگیریم و سال آینده قطعا بدنبال سهمیه آسیا هستیم و تیم را به این چشم انداز خواهیم بست.

وی با تاکید بر اینکه فلسه شرایط آسانسور بین لیگ برتر و لیگ یک را از فکر و ذهن باشگاه محو خواهیم کرد گفت: می‌خواهیم پیکان را به دوران خود بازگردانیم. ما زمانی مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قدرت نمایی می کردیم و جزو تیم های بالای جدول بودیم و حالا هم می خواهیم همین شرایط را در لیگ ۹۳ تکرار کنیم.

سرپرست باشگاه پیکان در خصوص جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: با چند بازیکن مطرح وارد مذاکره شده ایم و به توافقاتی نیز دست یافتیم اما اولویت اول ما انتخاب سرمربی است تا با نظر او بازیکنان فصل آینده انتخاب شوند. البته در حال حاضر بازیکنان جوان خوبی در تیم پیکان حضور دارند و ساست ما برای فصل آینده نیز تکیه بر توانمندی همین بازیکنان جوان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز